.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراقب این پیامک بنزینی باشید
سرهنگ محمود خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پیامک‌هایی با عنوان شارژ ۲۰۰ لیتر بنزین ویژه سفر‌های نوروزی و پرداخت مبلغی به عنوان شارژ کارت سوخت کلاهبرداری است.

شمال نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کلاهبرداری پیامکی در قالب سهمیه سوخت مسافرت نوروزی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پیامک‌های ارسال شده با عنوان شارژ ۲۰۰ لیتر بنزین ویژه سفر‌های نوروزی کلاهبرداری است.

سرهنگ خلجی افزود: در چند روز گذشته پیامک‌هایی با عنوان شارژ ۲۰۰ لیتر بنزین ویژه سفر‌های نوروزی به شهروندان یکی از شهرستان‌های استان ارسال شده و در این پیامک‌ها از شهروندان خواسته شده که برای دریافت شارژ کارت سوخت خود، از طریق لینک یک سایت جعلی مبالغی را به حساب اعلام شده واریز کنند.

او اضافه کرد: بعد ار آن کلاهبرداران، متقاضیان را به درگاه‌های جعلی موسوم به فیشینگ هدایت و نسبت به برداشت غیرمجاز از حساب آن‌ها اقدام می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: هموطنان همواره مراقب تله کلاهبرداران بوده و به پیامک‌هایی که از سوی مبادی غیررسمی به آن‌ها ارسال می‌شود آگاه باشند و اخبار حوزه موصوف را صرفاً از سوی خبرگزاری‌های رسمی و رسانه ملی دنبال کنند.

/رکنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.