.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک نماینده عراقی اعلام کرد
سرنخ‌های جدید از پرونده ترور سردار سلیمانی
یک نماینده عراقی دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد، نتایج تحقیقات ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس قبل از تشکیل دولت محمد توفیق علاوی اعلام خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، محمد کریم، نماینده ائتلاف الفتح به رهبر هادی العامری امروز به سایت عراقی "المعلومه" گفت: شرکت‌های خارجی فعال در فرودگاه بغداد احتمالا در دادن اطلاعات امنیتی به نیرو‌های آمریکایی درباره رفت‌وآمد‌های ابومهدی المهندس، نایب رئیس سازمان حشد شعی و سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دست داشته باشند، زیراکه اطلاعات درباره مسیر‌های ناوگان هوایی و شخصیت‌هایی که وارد کشور می‌شدند در اختیار آنهاست.

او افزود: دو سازمان امنیت ملی و سازمان اطلاعات عراق در چارچوب اینکه پرونده مربوط به حاکمیت کشور است در جمع‌آوری اطلاعات کافی از این حادثه تلاش می‌کنند.

این نماینده عراقی اضافه کرد: نتایج تحقیقات احتمالا برخی شرکت‌های خارجی فعال در فرودگاه بغداد یا برخی کارمندان خارجی و فرماندهان امنیتی را از کار برکنار کند.

به گفته او، این نتایج قبل از تشکیل دولت محمد توفیق علاوی، نخست وزیر مکلف عراق رسانه‌ای خواهند شد.

او تاکید کرد: طبق داده‌های اولیه عملیات ترور از طریق زیر نظر گرفتن رفت‌وآمد‌های سلیمانی قبل از ورود به خاک عراق بیرون از کشور اجرا شده بود نه در داخل.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.