.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرودگاه رامسر توسعه می یابد/دستور ویژه برای بازگشایی راههای گیلان
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: با توسعه فرودگاه، رامسر قطب گردشگری بین المللی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی عصر چهارشنبه در بازدید از فرودگاه رامسر گفت: باند جدید فرودگاه رامسر برای گسترش و ایمنی پروازها تغییرات و نیازمندی‌هایی داشت که باید مکمل اجرای باند برای رفع موانع اجرایی می‌شد.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشکده ملاصدرا و مجتمع‌هایی که در اطراف باند جدید فرودگاه رامسر به عنوان مانع وجود داشت طبق توافقات صورت گرفته رفع شد، تصریح کرد: برخی موانع فرودگاه رامسر برطرف شد و در آینده این طرح تکمیل خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: با توسعه ترمینال در فرودگاه رامسر پذیرش پروازهای خارجی انجام خواهد شد.

محمد اسلامی با اشاره به اینکه با توسعه فرودگاه، رامسر قطب گردشگری بین المللی می‌شود خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مسئولان کشور و فرماندار رامسر توسعه فرودگاه پیشرفت خوبی داشت و زودتر در مدار قرار می‌گیرد از این رو باند جدید فرودگاه رامسر در روزهای آتی افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر پروازها با ظرفیت بیشتر برقرار می‌شود تا فرودگاه رامسر به سهم خود برای توسعه کمی و کیفی ظرفیت گردشگری در استان مازندران دست یابد.

محمد اسلامی با اشاره به اینکه فرودگاه رامسر مشکل اعتباری ندارد گفت: این سیستم‌ها با منابع مالی که پیش بینی شده کفایت می‌کند و برای آزاد شدن اراضی و تملک اراضی توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه تمیهداتی صورت گرفته و منابعی نیز از سوی شرکت فرودگاه‌ها پیش بینی شده است.

وی درباره راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه و پروازهای خارجی در فرودگاه رامسر افزود: با راه اندازی ترمینال امکانات ویزای فرودگاهی نیز صادر خواهد شد.

وی درباره بارش برف سنگین در استان گیلان با اشاره به بازگشایی مسیرهای اصلی تصریح کرد: به صورت نقطه‌ای در برخی مسیرها عبور و مرور متوقف شده بود که خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ عامل آن بودند و حجم برف بین ۸۳ تا بیش از یک متر در آزادراه و عوارضی امامزاده هاشم سبب شد تا عبور و مرور مختل شود.

وزیر راه با اظهار اینکه تلاش برای بازگشایی راههای اصلی ادامه دارد گفت: ماشین آلات و تجهیزات به استان گیلان اعزام شد و دستورات فوری برای گشایش راه‌ها صادر شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.