.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور شخصیت های برجسته حوزوی؛
پیکر آیت الله طبرسی در قم تشییع شد+ تصاویر
مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران با حضور علما، اساتید، روحانیون، طلاب و عموم مردم در قم برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران عصر دوشنبه با حضور علما، اساتید، روحانیون، طلاب و عموم مردم در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نمایندگانی از دفتر رهبر معظم انقلاب، بیوت مراجع تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم حضور یافتند.

همچنین آیات خاتمی، شب زنده دار، رمضانی، بطحایی، حجج اسلام ملکا و اکبری در این مراسم حضور داشتند.

حاضران در این جلسه ضمن قرائت آیاتی چند از کلام  وحی برای شادی روح مرحوم آیت الله طبرسی دعا کردند و از درگاه ایزد منان مسألت داشتند تا روح ایشان را با اهل بیت(ع) و ارواح طیبه شهدا محشور کند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) بر پیکر مطهر آیت الله طبرسی اقامه نماز کرد.

پیکر مطهر آیت الله طبرسی در فاصله میان مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) بر روی دست عاشقان و دلدادگان حوزه و روحانیت تشییع و بعد از اقامه نماز توسط حضرت آیت الله جوادی آملی به شهرستان ساری برای خاکسپاری منتقل شد.

مراسم وداع با نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عصر روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر آیت الله طبرسی نماینده سابق، ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری از ساعت ۹صبح روز چهارشنبه ۲۳بهمن با حضور پرشور مردم ولایتمدار استان مازندران و قدرشناس شهرستان ساری از میدان شهید قاسمی (روبروی عمارت شهرداری) تا گلزار شهدای ساری برگزار خواهد شد. پیکر آن مجاهد نستوه پس از تشییع، در جوار شهدا آرام خواهد گرفت.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره فقید سعید آیت الله طبرسی روز پنجشنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعدازظهر در مصلای امام خمینی (ره) ساری با سخنرانی حجت الاسلام مروی (تولیت استان قدس رضوی) و مداحی حاج محسن طاهری برگزار خواهد شد.

آیت الله طبرسی که ۴۰سال امامت جمعه ساری و ۲۰ سال نمایندگی، ولی فقیه در استان مازندران و دو دوره نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان را عهده دار بود پس از تحمل یک دوره درد و رنج ناشی از بیماری، عصر یکشنبه ۱۹ بهمن۹۸ در بیمارستان شهید رجایی تهران دارفانی را وداع گفت.

 

    پیکر آیت الله طبرسی در قم تشییع شد

پیکر آیت الله طبرسی در قم تشییع شد

پیکر آیت الله طبرسی در قم تشییع شد پیکر آیت الله طبرسی در قم تشییع شد

پیکر آیت الله طبرسی در قم تشییع شد   حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری
حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری مراسم تشییع پیکر آیت‌الله طبرسی در قم مراسم تشییع پیکر آیت‌الله طبرسی در قم
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.443 seconds.