.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسلیت اقشار و گروه های سیاسی و مذهبی درپی ارتحال آیت الله طبرسی
ادارات، گروه های سیاسی و مذهبی، شورای راهبردی جمعیت گام دوم انقلاب، بسیج رسانه و شورای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با انتشار بیانیه رحلت آیت الله طبرسی را تسلیت گفتند.

به گزارش شمال نیوز، ادارات، نهادهای و گروه‌های مختلف سیاسی و مذهبی با ارسال و انتشار بیانیه‌هایی رحلت حضرت آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران را تسلیت گفتند.

در بخشی از بیانیه شورای راهبردی جمعیت گام دوم انقلاب استان مازندران آمده است ارتحال جانسوز فقید عالی قدر حضرت آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مایه تأثر و تالم خاطر شد، فقدان این مجاهد نستوه و عالم دینی که سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را در مسیر تقویت ایمان، تقوی، تعالیم دینی و وحدت امت اسلامی صرف کرد و منشأ خدمات زیادی بود که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

رحلت این عالم ربانی، فرهیخته و گرانقدر را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت، آحاد مردم مازندران، خانواده مکرم و معزز آن مرحوم و دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این عالم مجاهد، درجات و آرامش ابدی مسئلت می‌نمائیم.

آیت الله طبرسی شامگاه شنبه پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.