.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش وزارت ورزش به رد صلاحیت دایی
سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش به اظهارات علی دایی واکنش نشان داد و گفت: رد صلاحیت دایی از سوی وزارتخانه صحت ندارد.

خبرآنلاین: مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز به برخی سئوالات پیرامون فوتبال، انتخابات فدراسیون و معرفی سرمربی تیم ملی پاسخ داد.

او در رابطه با اظهارات علی دایی مبنی بر عدم تایید صلاحیتش از سوی وزارت ورزش برای تیم ملی، گفت: هرکسی حق دارد دیدگاه خود را بیان کند اما طرح نظرات باید در عین احترام باشد. شخصا به عنوان سرپرست معاونت وزارت ورزش اینکه وزارت صلاحیت علی دایی را برای سرمربیگری تیم ملی رد کرده است را تکذیب می کنم.

علی نژاد ادامه داد: انتخاب سرمربی به طور کامل بر عهده کمیته فنی و خود فدراسیون فوتبال بوده است؛ کاری که در تمام فدراسیون ها انجام می شود. وزارت ورزش هیچ دخالتی در این امر نداشته است.

سرپرست معاونت وزارت ورزش همچنین درباره اینکه گفته می شود تماس هایی با روسای هیات های استانی گرفته شده است تا به محمدحسین قریب گزینه وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون فوتبال رای داده شود، تاکید کرد: بعضی از افراد بدون دلیل و مدرک صحبت هایی را مطرح می کنند. این موضوع جدید نیست اما اعتقاد دارم شبهه افکنی در اذهان عمومی کار خوبی نیست. بزرگان باید بیشتر به این موضوع توجه کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.