.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به مناسبت فجر چهل و یکم
پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به مناسبت فجر چهل و یکم

شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیامی صادر کرد .

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران ، در پیام « مهندس رضا غفاری » آمده است :

چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری ،ملت شریف ایران اسلامی و هم استانیهای گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

دهه فجر آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشیده و سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانسته حکومت الهی را در این مرز و بوم که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربارتر و تنومند تر می شود تثبیت کند .

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که مبتنی بر آموزه های نورانی مکتب سرخ عاشورا  در تداوم مسیر پیامبران و ائمه هدی سلام الله علیها است ثابت کرد که با اتکا به خدا محوری و خودباوری و اتحاد و یکپارچگی می توان در مقابل زورگویان و ظالمان عالم ایستاد و ملتی را از زیر سلطه استبداد و استعمار رهانید .

امروز درخت تنومند انقلاب اسلامی با خلق محور مقاومت و دفاع از حریم الهی ، موجب دفع فتنه ها و توطئه های گروهک های تروریستی و قدرت های بیگانه در منطقه شده است .

خداوند بزرگ را شاکریم اینک که در آستانه  چهل و یکمین سال از عمر پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم، شاهد بهره برداری از 114 پروژه با مبلغ ریالی بیش از 270 میلیارد ریال در سطح استان و در 18 شهرستان از حوزه گلوگاه تا آمل افتخار خدمتگذاری به بیش از یک میلیون و 400 هزار مشترک و شبکه های گسترده توزیع با بیش از 29 هزار کیلومتر و 33هزار و 718 دستگاه پست توزیع با ظرفیت 4 هزار و 148 مگاولت آمپر هستیم .  

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ و تاریخی و سرنوشت ساز برای ملت پیروز و قهرمان ایران اسلامی  ، امیدوارم همواره در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید بوده و باشید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.