.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختلاف‌نظرهای نمایندگان درباره منطقه آزاد مایه تعجب است ؛
حسینی : مجلس کنونی، ضعیف‌ترین مجلس در طول سال های گذشته بود/ کارخانه‌های نساجی را به تعطیلی کشاندند و به‌غلط فروختند ، معادن را بستند و اشتغال را ذبح کردند / اگر آرای دو سید هادی حسینی هم نام به نام من نوشته می‌شد نماینده مجلس دهم بودم / به بهانه فرسودگی دستگاههای نساجی را فروختند اما الان همین دستگاهها در یزد و اصفهان کار می کنند
شمال نیوز : هیچ‌ یک از نمایندگان مازندران در کمیسیون تلفیق بودجه حضور نیافته در حالی‌ که نماینده سمنان در مجلس یک‌ تنه پای انتقال آب به سمنان ایستاده و نمایندگان مازندران هم به قهر از خانه ملت روی آورده‌اند.....
حسینی : مجلس کنونی، ضعیف‌ترین مجلس در طول سال های گذشته بود/ کارخانه‌های نساجی را به تعطیلی کشاندند و به‌غلط فروختند ، معادن را بستند و اشتغال را ذبح کردند / اگر آرای دو سید هادی حسینی هم نام به نام من نوشته می‌شد نماینده مجلس دهم بودم / به بهانه فرسودگی دستگاههای نساجی را فروختند اما الان همین دستگاهها در یزد و اصفهان کار می کنند

شمال نیوز: سید هادی حسینی می‌گوید: مجلس کنونی، ضعیف‌ترین مجلس در طول۴۰ سال گذشته بوده و مردم اسفند ۹۸ به افرادی اعتماد خواهند کرد که قدرت تحلیل و دفاع از حقوق ملت را داشته و باریاز دوش آنان بردارند.

به گزارش شمال نیوز، " سید هادی حسینی" در گفت‌وگوبا ایلنا ضمن تأکید برجایگاه رفیع مجلس در حوزه‌های قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون، به دفاع از عملکرد خویش در دوره نهم مجلس پرداخته و می‌گوید: با کمک مردم فهیم و زحمتکش شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه‌امدر مجلس نهم حضوریافتم و تجاربارزنده‌ای کسب نمودم؛ درمسائلی همچون درمان، راه و جذبسرمایه‌هااز عملکردم دفاع می‌کنمو به شهادت مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

وی از برخی بداخلاقی‌ها در آن ایام گلایه‌مند‌است و می‌گوید: اگر آرای دو سید هادی حسینی هم نام به نام من نوشته می‌شد که باید این‌چنین می‌شد، من دوره کنونی هم نماینده مردم خوب قائم‌شهر،جویبار،سوادکوه و سیمرغ بودم.

" سید هادی حسینی" برخلاف برخی افراد و گروه‌ها که بر طبل ناامیدی و یاس می‌کوبند و می‌گویند، مازندران دیگر نمی‌تواند در مسیر توسعه گام بردارد؛ اعتقاد دارد که نگاه غلطی است که گفته شود ایران مستعد توسعه نیست؛ بی‌خیال توسعه مازندران باشیم؛ مگر می‌توان در مسیر توسعه گام برداشت؛ با کدام ابزار؟ من می‌گویم ایران و ایرانی مستعد توسعه هستند؛ باید نخبگان را گردهم آورد و از آنان راه وتدبیر خواست! قطعاً با جوانان خلاق و باانگیزه‌ای که داریم می‌توانیم به‌سرعت مسیر توسعه را طی نماییم و به سعادت و رفاه برسیم.

وی می‌گوید؛ مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان و نمایندگان مجلس باید اشتغال و معاش مردم باشد؛ ازنظر من اولویت اول شهرهای قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار؛ آب شرب مردم این شهرهاست؛ آب شرب قائم‌شهرمناسبنیست؛ مردم جویبار به‌قدر کافی آب خوردن ندارند؛ البته اعتقاددارم که توسعه استان مازندران وقائم‌شهر ودیگر شهرها باید برمبنای چشم‌انداز توسعه۲۰ ساله و برنامه‌های توسعه پنج‌ساله انجام شود.

حسینی اشتغال جوانان را مهم‌ترین دغدغه خانواده‌های شهرهای مازندران وقائم‌شهروسوادکوه وجویبارعنوان کرده و می‌گوید؛ کارخانه‌های نساجی را به تعطیلی کشاندند و به‌غلط فروختند و معادن را بستند و اشتغال را ذبح کردند به نام مسائل زیست‌محیطی! گفتند تولید کک آلودگی به بارمی آورد درحالی‌که در اروپا و استرالیاو آفریقای جنوبی این مسائل نیست و اشتغال‌زایی خوبی هم دارد؛ در زرند خودمان اشکال ندارد کک تولید شود اما درشمال اشکال دارد!

وی ادامه داد: به‌جای این‌که محیط‌زیست راهکار ارائه کند و نگذاریم مواد معدنی به‌صورت خام به فروش برسد و همین‌جا با تولید ارزش‌افزوده ایجاد گردد، اشکال‌تراشی کردند وجنجال به راه انداختند.

سید هادی حسینی ادامه می‌دهد: گفتند دستگاه‌ها و ماشین‌های نساجی فرسوده شده‌اند و ماشین‌ها را فروختند و تولید را تعطیل و الان ماشین‌های نساجی مازندران و قائم شهر در یزد و اصفهان مشغول به کارند و جوانان خوب قائم‌شهری وجویباروسوادکوهدر حسرت اشتغال می‌سوزند.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار و سوادکوه و سیمرغ در دوره نهم مجلس ظرفیت‌های صنعت گردشگری و تولید خاویار و ساماندهی تولید و صادرات مرکبات در دوران نمایندگی‌اش را یادآورشده و می‌گوید؛ کشورهای همسایه  "سی. آی. اس" نه خاک خوبی دارند و نه هوای مناسبی و ما جمعیت ۱۰ میلیونی در شمال کشور می‌توانیم نیازهای غذایی ۵۰۰ میلیون نفر جمعیت این کشورها را تأمین کنیم و البته اگر مدیریتی صحیح در کار باشد!

سید هادی حسینی، درباره ویژگی‌های یک نماینده شش‌دانگ و کارآمد می‌گوید: آشنایی کامل با ساختار مجلس و استفاده بهینه از فرصتی که در خانه ملت فراهم‌شده و تعامل مثبت با وزیران و نمایندگان و همچنین مدیران سازمان‌ها و نهادها، موجب خواهد شد تا او ضمن نقش‌آفرینی مطلوب در صحن مجلس؛ بهترین کارکرد را برای حوزه انتخابیه و مردمی که نقش نماینده آنان را ایفاء می‌نماید، داشته باشد.

نماینده سابق مجلس می‌گوید: مردم فرصتی برای آزمون‌وخطا ندارند و باید با دقت لازم افرادی را انتخاب کنند که به جد پیگیرمشکلات باشند و به دنبال لابی‌گری و ملاقات با فلان وزیر ومدیرمسئول فلان سازمان و نهاد برای اخذ برخی امتیازات و مجوزها نباشد.

او می‌گوید: وقتی می‌گوییم مردم در انتخاب خود دقت کنند به خاطر این است که در سال۹۳ با حضور در کمیسیون تلفیق بودجه و اعتراض به موضوع انتقال آب خزر به استان سمنان؛ مانع از انجام کارشدیم و سال۱۳۹۷ که طرح انتقال آب خزر به سمنان مطرح‌شد هیچ‌ یک از نمایندگان مازندران در کمیسیون تلفیق بودجه حضور نیافته  در حالی‌ که نماینده سمنان در مجلس یک‌ تنه پای انتقال آب به سمنان ایستاده و نمایندگان مازندران هم به قهر از خانه ملت روی آورده‌اند.

سید هادی حسینی به‌صراحت می‌گوید: انتخاب‌های ضعیف ما موجب شده اتفاقات بدی در منطقه رخ دهد؛ صنایع منطقه یکی پس از دیگری تعطیل شدند؛ بیکاری جوانان و کارگران تعدیل‌شده معضلی بر معضلات شده و شاهد فرار روبه‌جلوی برخی مسئولان هستیم؛ آیا مسئولی  پاسخگوی اعمال خود خواهد بود؟ انتظار مردم  است که نمایندگان بیایند درباره فعالیت‌های خود به جامعه گزارش ارائه دهند.

"سید هادی حسینی" در پاسخ به این سؤال که عملکرد نمایندگان در مجلس دهم را چگونه ارزیابی می‌کنید؛ می‌گوید: فکرمی کنم مردم بهترین قضاوت را خواهند داشت اما به شهادت مرکز پژوهش‌های مجلس، این دوره ضعیف‌ترین دوره مجلس پس از سال‌های انقلاب بوده و به‌عنوان یک کارشناس اقتصادی و اجتماعی و فردی که در این۴ سال در وزارتخانه‌های مختلف عهده دار مناصبی بودم، اعتقاد دارم که نمایندگان متناسب با شأن مجلس به وظایف خویش عمل نکردند؛ در حوزه انتخابیه قائمشهر،جویبار و سوادکوه نیز نمایندگان مردم منطقه در خانه ملت هیچ کار بزرگ و قابل‌تأملی انجام ندادند؛ مثلاً ما نساجی قائم‌شهر را آن زمان از بانک مسکن پس گرفتیم و دوباره مالکیت این کارخانه را به شهرداری سپردند؛ نهادی که خودش درگیر مشکلات متعددی همچون زباله و ساماندهی امور شهری و حقوق کارکنانش است!

نماینده مجلس نهم در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ دربیان عملکرد ضعیف‌ نمایندگان مازندران وقائمشهر و جویبار در مجلس کنونی مصداق‌های متعدد دیگری را بیان می‌کند " طرح تنفس ۱۰ ساله جنگل را اجرایی کردند بی‌آنکه به عواقب خطرناک آن بی اندیشند؛ آیا نباید برای اجرای چنین طرحی، مقدماتی پیش‌بینی شود؟ به خاطر کمبود مواد اولیه ازجمله چوب، کارخانه‌هایی همچون چوب و کاغذ و فریم با بحران مواجه شدند؛ هزاران دامدار که نقش حافظان جنگل را داشتند از جنگل بیرون رانده شدند و عرصه برای قاچاقچیان فراهم شد؛ معیشت ده ها هزار کارگر شاغل در کارخانه‌ها و طرح حفاظت از جنگل و دامداران به خطر افتاد و خب در ازای این اقدامات‌ چه کردند؟ آیا نباید مجلس به‌طورجدی وارد می‌شد و از وقوع چنین مصیبتی جلوگیری می‌کرد؟

او اضافه می‌کند: دوستانم در مجلس از حوزه مازندران در این سال‌ها در مورد مشکلات برنج‌کاران و مقوله واردات و همچنین موضوع ساماندهی بازار مرکبات استان و مناطق آزاد چه کردند؟ در مقوله مناطق آزاد استان‌هایی که خشک اند و به دریا دسترسی ندارند؛ سه چهار منطقه آزاد دارند اما در مازندران باوجود سه بندر؛ اختلاف‌نظرهای نمایندگان درباره مناطق آزاد و تجاری مایه تعجب می‌باشد! ۴۰ سال است که اختلافات دامنگیر مازندران است و نتیجه‌ای هم نگرفته‌ایم!

وی بابیان این پیروز نهایی انتخابات مجلس مردم هستند، تأکید می‌کند؛ مردم شریف استان و شهرم به افرادی اعتماد کنند که توان حساب کشی از دولت را داشته و وکیل مردم و پیگیر مطالبات آنان باشند.

وی از برخی بداخلاقی‌ها در انتخابات مجلس دهم و احتمال تکرار در انتخابات اسفندماه اظهار نگرانی کرده و می‌گوید: این‌گونه اقدامات باعث دلسردی و کاهش میزان مشارکت مردم خواهد شد و تحقق مطالبات مردمی از طریق مجلس را به تاخیرخواهد انداخت.

وی نظرش درباره تعامل مجلس و دولت این‌گونه است:" تعامل دولت و مجلس به‌هیچ‌عنوان بد نیست به‌شرط این‌که از ظرفیت‌های این تعامل استفاده شود و احساس نشود که نمایندگان در مقابل اقدامات دولت سکوت می‌کنند؛ این نوع سیاست یعنی این‌که وکیل الدوله هستیم و وظیفه خودمان را در برابرحقوق مردم فراموش کرده‌ایم".

وی از تداوم برخی مشکلات شهرهای قائم شهر و جویبار و سوادکوه که روند توسعه این مناطق را دچار چالش می‌کند، انتقاد کرده و می‌گوید: مردم می‌فهمند که نمایندگان آنان در مجلس این سال‌ها چه کرده‌اند؟ آنانی که به استان خدمت کردند و آنانی که فقط حرف می‌زنندو ایام انتخابات آستین بالا می‌زنند و خادم شهر و مردم می‌شوند!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1398
افای حسینی دغدغه اب شرب اگه داشتی که مدیرعامل قبلی شرکت رو نمی اوردی ؟؟؟شما شریک در وضعیت اسفبار امروز ابفای شهری استان هستی....راستی از اجت سوادکوه خبری داری؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 بهمن 1398
سید عزیز دوست داشتنی اصلح ترین فرد برا نمایندگی در بین افراد حاضر برای مجلس هستن ما به چنین افرادی نیازمند هستیم تا مجلس قویی و پرقدرتی داشته باشیم دورد بر شرفت سید داشتنی

ما ریشه در خاکیم
نا شناس 1 بهمن 1398
احسنت اجت را خوب آمدی
حاجی 1 بهمن 1398
مدیر عامل ابفای شهری رو نماینده های دیگه مثل نیاز و دامادی و لاشکی عوض کردن و ایشون هیچ سهمی نداشت و فقط اسمش موند. در ثانی در طول ادوار نمایندگی مجلس قوی تر از سید هادی حسینی نداشتیم. خدا رو شکر که الان همه از رای به دونفر فعلی بسیار پشیمونن
احمد 1 بهمن 1398
سلام آقاي قرباني.برادر خسته نشدي اون بنده خدا يكسال بازنشسته شده.حقت جور ديگه بگير اين كارها ديگه قديمي شده.
نا شناس 1 بهمن 1398
افای حسینی دکتر از تهران کی میاری ؟؟مغز و اعصاب...بعضی دوستان وقت میخان...دمت گرم موقع انتخابات بفکر سلامت مردم افتادی...
سوادکوهی 1 بهمن 1398
اینبار اشتباه دوره قبل تکرار نمی شود . سید هادی عزیز نماینده ماست . دوره طلایی در زمان ایشان برای سوادکوه رقم خورد .
صمدی 1 بهمن 1398
درود بر سید مهربان و دلسوز / ما در قائم شهر نماینده ای به درایت هادی حسینی نداشتیم . یکبار به دفترش مراجعه کردم با اشتیاق برخورد کرد اگرچه مشکل اشتغال لچه ام حل نشد اما همان گشاده رویی اش برایم کفایت کرد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 بهمن 1398
حرفه و شیوه اش همین بوده و هست .
نماینده فقط هاشم پور
نا شناس 1 بهمن 1398
قایمشهر نماینده ی انقلابی میخاد نه وکیل الدوله ی بی تدبیری و ناامیدی.....شما رو هم که این دولت فشل حمایت کرد...پس زیاد زور نزن.با همین دولت باش تا یه سال و نیم تموم بشه ..جان کلام اینکه مردم به شماها اعتماد نمیکنن..چون ۶ساله فقط و فقط دروغ شنیدن...یادت هست قضیه ی برجام ..چه حملاتی و جملاتی بر زبان که نمیراندی؟؟
نا شناس 1 بهمن 1398
وقتی دونفر به یک نام هستند چرا باید هرچی سیدهادی توی صندوقه بنام شماخوانده میشد . اینو نمیدونی بعد اینهمه سال ؟ باید 50- 50 بشه ...
چرا برای غیر از خودت احترام و ارزش قایل نیستی ؟
نساجی توی دهه 80 تعطیل و فروخته شد چرا بعدش که نماینده شدی یک مدیر اجرایی را به این خاطر آویزون نکردی الان میگی؟
از هلدینگ شستا و ارشاد و ورزش چه خبر؟ به هر کجا یه سری زدی ولی چرا نتونستین بایکیشون کارکنین؟ عیب از بقیه بوده ؟؟؟؟
علی 1 بهمن 1398
درود بر سید بزرگوار . تنها نماینده ای که همیشه در دسترس هستند و پاسخ گو
میلاد 1 بهمن 1398
رای ما سید دوس داشتنی دکتر هادی حسینی ????
محمد 1 بهمن 1398
سلام . در انتقاد هایمان کمی منصف باشیم. دوستانی که نماینده ای به باد انتقاد ناحق میگیرن، از نماینده های مورد حمایت شما چه خبر؟شنیدم همشون رد صلاحیت با بندهای بسیار شدن. هیچوقت با کوچک کردن بقیه بزرگ نمیشوید. آنهایی که سید هادی حسینی میشناسن میدانن منظور از این حرفهای شما چیه. سید هادی حسینی از جنس مردم ،در دل مردم و صدای مردم است. جناب سید هادی حسینی خاطرت جمع ما فراموش کار نیستیم.
داوود 1 بهمن 1398
سلام بر دکتر حسینی عزیز
آقای دکتر! بگذار شب پرستان بی درد بگویند که برای درمان درد مردم در زمان انتخابات پزشک آورده ای!
بگذار به خواب زدگان غافل بگویند که حسینی کاری نکرد
اما آنها که باید بفهمند می فهمند و در انتخاب خود هرگز اشتباه نمی کنند دکتر حسینی همان کسی هست که چه در دوران نمایندگی مجلس و چه دوران معاونت وزرا درب خاته ساده و بی ریایش در شیرگاه به روی همه اقشار باز بود کسی گزینش نمی شد وقت ملاقات برای همه افکار فراهم بود و دوست و دشمن به روابط عمومی بالا و رفتار برادرانه اش معترف هستند
دکتر حسینی تایید صلاحیت خود را از مردم گرفت هر چند می دانیم شورای محترم نگهبان نیز به رسالت قانونی خود در رسیدگی به اعتراض ایشان عمل خواهد نمود و اجازه خواهد داد فرزند خدوم و با اخلاص مردم حوزه انتخابیه در رقابت پارلمان حضور یافته و مردم با آرای سبز خود مجلس شورای اسلامی را آراسته خواهند نمود
به امید آن روز
میلاد جعفری 1 بهمن 1398
سلام . جناب آقای سید هادی حسینی از افرادی که بدون اسم با عنوان ناشناس پیام میزارن ناراحت نیستیم چون خیلی وقت هست که مردم توجهی به آنها نمی کنند. سید دوست داشتنی با قدرت به کارتان ادامه دهید چون مردم شما رو میشناسن همانطور که بقیه کاندید ها رو میشناسن . انتخابات امسال حوزه انتخابیه شما بسیار دیدنیست. ......یا علی
علی سوادکوهی 1 بهمن 1398
درود بر سید دوست داشتنی .
مردی از جنس مردم.مجلس یازدهم فقط تک رای سید دوست داشتنی
نا شناس 1 بهمن 1398
اکاش شمال نیوز از اقای ادیانی ،نماینده محترم قائمشهر که دغدغه شان توسعه قائمشهر بود می پرسید که چرا دارید نماینده تهران نشین هامیشوید ؟ عجیب است که چطوردراین دولت چطور فردی از وزارت آموزش پرورش به وزارت دیگری منتقل میشود مگر بدون استفاده از قدرت و جایگاه مجلس میتوان اینکار را میسرنمود؟ مردم قائمشهرو سوادکوه اگاه وهوشیارند و قطعا به افرادی که آنهارا ابزار استفاده خود می دانند رای نمی دهند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 بهمن 1398
اگرچه ادیانی در صحن علنی یکی از موثرین نمایندگان به معنای واقعی هست و از معدود نمایندگان موثر در صحن و نطق های اموزش و پرورش و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس و نه بالعکس اما چند انتقاد یکی عدم امضای استیضاح وزیر نفت بر خلاف فراکسیون دوم نحوه انتقال به وزارت نفت به طرز عجیبی و سوم رای موافق به کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق و چهارم حضور در لیست اعتدال و توسعه مجلس دهم دور دوم و چندین نکته انتقادی دیگر مثلا در کانالاشان مجلس دهم ظاهرا موافق برجام بودن اما بعد ها که اب ها از اسیاب افتاد دکتر ادیانی ازظریف در نقش منتقد برجام در صحن سوال پرسید میگفت حضرت اقای ظریف بر جام چی شد یادتان امد مردم؟
ناشناس 1 بهمن 1398
مگر ایشان تایید صلاحیت شد؟
ارطه 1 بهمن 1398
شمال نیوز جان، بزار این آقا اول صلاحیت خودشو بگیره بعدا براش تبلیغ بکن ، همه از ترس نماینده فعلی قائمشهر دارن به هر نحوی تخریب میکنن.نگذار حقایق بر ملا بشه که همین آقا به واسطه چه کسی مشاور وزیر ورزش شده و کل قائمشهر و جویبار را بنر باران کرده و گفته قصد ورود به انتخابات را ندارم . ولی خداوند جای حق نشسته
نا شناس 1 بهمن 1398
درود بر سید هادی حسینی خادم و دلسوز مردم سید هادی عزیز واقعا منطقه به نمایندگانی همچون شما نیاز داره مجلس دهم ضعیفترین مجلس در طول این ۴۰ سال بود اصلا نمایندگان در حوزه انتخابیه نیستن اجر رو اجر نذاشتن تو این ۴ سال فقط شعار دادن در دوران نمایندگی شما هر جمعه در منزلتان پذیرای مردم حوزه انتخاباتی بودین جدای از دفتر در منزل شما به روی همه مردم باز بود و همچنان این روندتان ادامه دارد مردم قاضی خوبی هستن اوناییکه دوره قبل انتخابابی چون این نمایندگان را داشتن الان پشیمون هستن و به حضور مجدد شما فکر میکنن به امید موفقیت شما در تمام مراحل زندگی
نا شناس 1 بهمن 1398
سلام خدمت جناب حسینی عزیز
بهترین قسمت این مصاحبه اشاره به انتخاب بسیار بد ما مردم درحوزه انتخابیه بود که سرمنشا تمام کاستی هاست .
تعصب وقبیله گرایی وکپی پیست کردن مطالبی غیر واقعی واکثرا روایتی وبی سند جهت تخریب سرمایه های منطقه عامل بنیادینه که باید درمان بشه
خودسازی بهترین ومهمترین مسئله ایه که ابادانی ببار میاره
موفق وموید باشید
نا شناس 1 بهمن 1398
سلام به سید دوست داشتنی در طول این چند سال من برای خیلی از دوستانی که چه راهی مجلس شدن چه نشدن فعالیت کردم خالصانه و دلی ولی هیچ کدوم بعد دوم اسفند حتی حاضر نشدن جواب تلفن مارا بدن ولی با توجه به اینکه در دوره گذشته ستاد این سید بزرگوار فعالیتی نداشتم چند وقت بعد با سید تماس گرفتم برای کار ی بنده خدا با اغوش باز پذیراشد بنده را با عزت واحترام تحویل گرفت و مشکل اون بنده خدا را هم قانونی حلش کرد دوست دارم سید بزرگوار
ارادت مند شما سید کاظم حسینی
حامد 1 بهمن 1398
درود بر دکتر حسینی
مجلسی که هیچ اراده ای از خودش نداره که نمیشه گفت مجلس بهتره اسمش عوض بشه
طلوع 1 بهمن 1398
سید جان دوره قبل چیکار کردین الان میخوای بکنی اگه خلافی نداشتی حتما تائید صلاحیت میشدی برادر من الان با لابی بازی نمیشه مثل تبصره ماده دوره مدرسه میمونه
نا شناس 1 بهمن 1398
بیشک دکتر سید هادی حسینی فردی دلسوز و مهربان و نماینده واقعی برای سوادکوه و سوادکوه شمالی و قائمشهر و جویبار و سیمرغ میباشد که نبود ایشون در این دوره مجلس واقعا حس میشده که با تمام توان برای این دوره اتنخابات مجلس شرکت کردن و جای تاسف داره یکسری ادم های ترسو و با شعور سیاسی پایین فردی همنام سیدهادی حسینی اوردن تا این شخص بزرگوارو خراب کنن ولی همه بدانن دکتر سید هادی حسینی با رزومه بالاش نماینده این دوره مجلس میباشد
نا شناس 1 بهمن 1398
زبان هندی به مازنی شبیه هست که کلیله و دمنه را به طبری ترجمه کردن و تو رقصاشون مره هاتی بعد منزل مره بسه...ولی چه انرژی ...
یکی از هزاران طرفدار سید دوست داشتنی 1 بهمن 1398
شمال نیوز
خودتان خوب میدانید خیلی وقته دیگر برش ندارید
خدا قدرت تخریب شما را به پایین ترین شکل ممکن کاهش داده است
شما در بین رسانه های استان خیلی وقته گم شدید و جایگاهی ندارید
باور کن با این کار داری برای سید هادی تبلیغات مفتی میکنی هر چند نیت شما خبر خوب و مدیریت کامنت بد و منفی است
امروز تا بحال هزاران عاشق سید هادی نظرات خوب و مثبت گذاشتند ولی شما به لطف وجدان بیدارتان یکی را درج نکردید ....
الان هم این نظر مرا میخوانی و سنگ پای قزوین رو هم میگی زکی ...
بدانید و آگاه باشید سید هادی نه اهل باج دادن است و نه اهل باج گرفتن ...
شما که خیلی وقتها پیش بسته تبلیغات انتخاباتی خودتونو با رقبای پولدارش بسته بودید ؛
بترسید از روزی که باید برای این طور رفتارهایتان نزد خداوند پاسخگو باشید ...
سید هادی با دعای شما نیامد که با نفرین شما برود ... البته با احترام به همه ی خوانندگان واقعی و فهیم سایت شما ؛ ما نیازی به تعریف و تمجید شما و کاربران غیرواقعی شما نداریم فقط اطمینان داریم که سایت شما تاریخ مصرفش خیلی وقته تمام شده و دیگر حنایتان رنگی ندارد ... یا علی مدد
نا شناس 1 بهمن 1398
اقای حسینی از چهره ی شماها و حرفهای گول زنک شما خسته شدیم..شما هم نماینده بودی..چقده غرور داشتی...یادت هست؟؟؟الان مهربون شدی...ما نظام خودمونو دوست داریم اما با حقه و فریب و فریاد بی ثمر که الان موقع انتخابات فراوان بلند میشه مخالفیم...اگه مردم براتون مهم هستند با بازنشستگی ت زندگی کن ..دلسوز مردم زحمتکش این دیار نباشین.همین فقط بیخیال خدمت شو که به شماها نمایندگان ادوار نیاز نداریم
سوادکوه 1 بهمن 1398
مردم فهیم زحمتکش شهرستان قائم شهر،سوادکوه جویبار وسیمرغ دیگرفرصتی برای آزمون خطا نداریم بیایم یک تصمیم درست بگیریم بیایم عملکردنمایندگان فعلی وقبلی که در مجلس حضور داشتن راکنارهم بگذاریم ونماینده اصلح راانتخاب کنیم نیائیم به افرادی رای بدیم که باعث نابودی کارخانه‌ های نساجی گونی بافی شدن و زمین ها فروختن،معادن غنی زغال سنگ کک سازی وزغالشویی به بهانه زیست محیطی سنگ اندازی کردن وخیلی کارهای دیگر میتونست بیشترین اشتغال برای جوانان استان و شهرستان داشته باشد انتخاب با شما عزیزان
حسن ایزدی 1 بهمن 1398
شما که پارک علم و فناوری را از قائم شهر فراری دادی اونوقت صحبت نخبگان میکنی، دردوره شما کوچکترین موضوعی با نگاه سیاسی برخورد میشد حالا صحبت نخبگان میکنید؟خیلی.... داری خیلی
محمد 1 بهمن 1398
سلام من با یک برخورد ایشان فهمیدم ایشان لیاقت این پست را نداردبهتر است برود تهران دنبال سیاسی بازی خود نه اینکه هر۴سال بیاید از خود تعریف کند و رای جمع کند
hh 2 بهمن 1398
هادی سلام سینه چاکانت هم سلام چند نکته شبهه اول اینکه چرا سال ۹۴ به نبویان تو برجام توهین کردی و مسعود پزشکیان اوردی قایمشهر سالن تختی همایش برجام گرفتی ثانیا چرا مدرک دکتری ات تصویرش رو تو اینستاگرام بزار که میگی دکتری جامعه شناسی داری ثالثا قضیه هلدینگ نفتی که بعد ارشاد رفتی اونجا و حواشی اش بگو که حرفای ضد و نقیض میاد رابعا چرا بعد بازنشستگی و ممنوعیت وزارت ورزش معاون شدی خامسا وزارت ارشاد با چه تخصصی تو که امنیتی بودی چطور ارشاد و فرهنگ مسیول شدی در ضمن صالحی امیری هم امنیتی بود سادسا هزینه مجلس نهم هنوز ش................... پولاش از کجا اومد در ضمن تناقضات سال ۹۱ که از محمود نامه سوال امضا کردی بعد اوردیش سیمرغ و بعد ۱۵ بهمن علیه اش تو مجلس صحبت کردی و....دهها تناقض و سوال که همه به یمن شبکه اجتماعی اسنادش بایگانی شده و موجوده در ضمن در حد و قواره ......................... چه برسه مجلس فعلا هم که رد صلاحیتی مگر لابی بزنی که احتمالا میزنی راستی اوج پوپولیسم اونجاست که حسن یزدانی اوردی موقع ثبت نام اخ اخ ابراهیم زاده هم که بود واویلااااا ولی در کل مجلس در کشور ما ....................... همه میدونن فرقی بین جنابعالی و کمال و کیوان و هاشمپور و امیر و اصغر و عبدالله وعزت و ادیانی و هرکی بره بالا نیست
سید حبیب 2 بهمن 1398
سلام بر قلب من ، جان من و همه وجودم سید هادی عزیز . این جماعت هنوز زود است که تو را بشناسند . البته مردم تو را عاشقانه دوست دارند و دوم اسفندماه نشان خواهند داد . مطمئنم شمال نیوز تایید نمی کنه ولی من برای دلم این نظر رو نوشتم و بس
لفوری 2 بهمن 1398
با سلام، خانواده ما در زمان انتخابات گذشته برای آقای دکتر سید هادی حسینی با جان و دل و بدون هبچ چشمداشتی سنگ تمام گذاشته بود ولی متاسفانه آقای دکتر امسال بدجوری جواب زحمات ما را با یک پیامک داد. هرگز اون پیامک را فراموش نمیکنم. خود دکتر بهتر میدونه چی میگم.ما که پشت دستمون را داغ کردیم از این خطاها دیگه نکنیم. موفق باشی آقای دکتر حسینی. یا علی مدد.
میثم 2 بهمن 1398
خالی بندی های کاندیدها و سوء استفاده از ساده لوحی و زودباوری مردم مخصوصا مردم مازندران شروع شد.
مازندران به واسطه داشتن مدیران و نمایندگان بی کفایت، بی درایت و بی سواد نمونه آزمایشگاهی برای تصمیمات بعدی و صحیح و خطا دولت در سایر استان ها است.
تنها مرحوم مجدآرا یکی از نمایندگان باکفایت و قوی در استان بودند که متاسفانه عجل به ایشان مهلت بیشتری برای آبادانی استان نداد.
محمد 2 بهمن 1398
آقای حسینی تخصص شما چیه؟؟؟؟ که در مدت 4 سال در وزارتخونه های مختلف کار کردید!!!!ً!!!!!!!!!!!
لطفا جنابعالی یا دوستاتون جواب بدهند.....
مطلع 2 بهمن 1398
شمال نیوز ایندوره طرفدار هادی خان شدی؟ خوب داری تبلیغش می کنی . بدون که رای نمیاره . برای شمال نیوز بدبخت متاسفم
سوادکوهی 2 بهمن 1398
درود بر دکتر حسینی بزرگ
خواه ناخواه مردم در انتخابات هوشمندانه تصمیم میگیرند اگر سید گامی برا مردم روستای اجت برداشت می دانست مردم منطقه نه زبان حقوقی بلدند که حق خود را بگیرند نه زندگی شان به نیرنگ وتزویر اغشته شده اونجا ادمهای باشرفی سالها زندگی کردند ومی کنند که با اثبات حقانیت خود ،نا امیدی را به دوستان شما هدیه کرده اند پیروزی نزدیک است
نا شناس 2 بهمن 1398
کشورهای همسایه "سی. آی. اس" نه خاک خوبی دارند و نه هوای مناسبی؟؟؟؟؟؟ و ما جمعیت ۱۰ میلیونی در شمال کشور می‌توانیم نیازهای غذایی ۵۰۰ میلیون نفر جمعیت!!!!!!! این کشورها را تأمین کنیم و البته اگر مدیریتی صحیح در کار باشد!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.