.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از ابتدای سال تاکنون ؛
مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان 24 مازندرانی را گرفت
شمال نیوز : عباسی تصریح کرد: طبق آمار مراکز پزشکی قانونی استان آذر با ۸ و فروردین با ۵ نفر بیشترین ماه و مهر با یک فوتی کمترین فوتی ناشی از مسمومیت با گاز در آن ثبت شده است.....
مسمومیت با گاز مونواکسید کربن  جان 24 مازندرانی را گرفت

شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، شمار جان باختگان ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن را در سال جاری ۲۴ نفر اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۲۴ نفر در مازندران بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تغییری نکرد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۲ نفر بومی و ۱۲ نفر هم غیر بومی هستند افزود: از کل فوت شدگان ناشی از مسمومیت با گاز در ۹ ماهه امسال ۱۹ مرد و مابقی زن هستند و بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در شهرستان‌های ساری با ۶، نور با ۴ نفر بیشترین و شهرهای نکا و بابلسر هر کدام با یک مورد کمترین فوتی ثبت شده است.

عباسی تصریح کرد: طبق آمار مراکز پزشکی قانونی استان آذر با ۸ و فروردین با ۵ نفر بیشترین ماه و مهر با یک فوتی کمترین فوتی ناشی از مسمومیت با گاز در آن ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان افزود: با توجه به اینکه مرگ‌های ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسید کربن عمدتاً در نیمه دوم سال به دلیل سرما، استفاده از وسایل گرمایشی افزایش می‌یابد لذا به هموطنان توصیه می‌شود هنگام استفاده از وسایل گرمازا، به توصیه‌های ایمنی در خصوص سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایش و مسیر خروجی گاز مونواکسید کربن اطمینان حاصل کنند.

طبق آمار در سال گذشت ۴۱ نفر شامل ۳۲ مرد و مابقی زن براثر گاز گرفتگی با گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.