.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید نماینده ولی فقیه در مازندران بر تربیت اسلامی در مدارس
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ترویج همه جانبه تربیت اسلامی در مدارس استان تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران  در نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ضرورت مشارکت در آموزش و پرورش برای تربیت آینده سازان کشور، گفت: همان طوری که اقتصاد اگر صرفاً دولتی باشد خیلی رشد نمی‌کند در حوزه آموزش و پرورش هم همین گونه است و البته نمی‌گویم دولت بی سهم باشد و کل مجموعه به مردم سپرده شود، چون هم هزینه‌ها سنگین است و هم سلایق بسیار مختلف است، اما باید مردم نیز مشارکت داده شوند.

 

او افزود: آموزش و پرورش با شورایی شدن با نشاط‌تر می‌شود و رغبت برای مساعدت مادی و معنوی از سوی مردم هم بیشتر می‌شود ضمن اینکه شورا هم از امور دینی و دستوری قرآنی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ،گفت: پس سیاستگذاری دولت سر جای خود، اما جایی برای مشارکت مردم در آموزش و پرورش نیز تعریف شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لایینی با اشاره به ضرورت جدی گرفتن ارزش‌ها در حوزه تعلیم و تربیت افزود: اسناد بالادستی نظام در آموزش و پرورش جدی گرفته شود نه اسناد سازمان‌های بین المللی ازجمله یونسکو، چون این اسناد اگرچه نکات مثبتی هم دارد، اما روح حاکم بر اسناد آنان بر فاصله گرفتن جوانان از دین و گسترش لیبرالیسم و باور‌های سکولاریستی است.

 

او همچنین با اشاره به سبک مدیریت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: خروجی مدارس ما باید مانند این شهید سرافراز باشد که الگوی مدیریت جهادی و استشهادی بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.