.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی مازندران زنجیر چرخ به همراه داشته باشند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، عباسعلی نجفی اظهار کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

 

وی افزود: ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس‌دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

 

نجفی خاطر نشان کرد: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

 

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی موجود (بارش برف و باران) در جاده‌های کوهستانی این استان، توصیه می‌شود تا هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.443 seconds.