.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لائینی:ایران در بخش دفاعی خودکفا شده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ایران در بخش لشکری و دفاعی در جهان حرف برای گفتن دارد و خودکفا شده است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی ظهر دوشنبه در دیدار با مجموعه کارکنان وزارت دفاع در استان، این مجموعه را سربازان امام زمان (عج) دانست و گفت: طبق مصلحت، مجموعه‌های نظامی نباید وابسته به جایی باشند و باید محفوظ و امین باقی بمانند.

وی با اظهار اینکه بخشی از امین بودن ناشی از آن است که تأمین و خودکفا باشند، ادامه داد: نیاز است به نیروهای مسلح بیشتر توجه و خدمات رسانی شود زیرا سلامت در این مجموعه بسیار مهم و ضروری است.

امام جمعه ساری، با اشاره به توفیقات کشور در حوزه لشکری گفت: امروز ایران از نظر دفاعی و نظامی حرف برای گفتن در جهان دارد اما در برخی حوزه‌های دیگر با ضعف‌هایی مواجه هستیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی با عنوان اینکه تمامی فرماندهان ما در قبل از انقلاب در خارج آموزش می‌دیدند، افزود: امروز از این نظر خودکفا هستیم و در حوزه نیروی دریایی در دانشگاه علوم دریایی شش رشته کارشناسی ارشد تحصیل می‌شود و به سمت ایجاد رشته‌های مقطع دکتری هستیم.

وی با بیان اینکه در ساخت ناو جنگی جماران یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه دارد از توان داخلی استفاده کردیم و نشان از قوت نیروهای لشکری دارد، افزود: این درحالی که در ساخت یک خودروی خوب در کشور عاجز هستیم و ضعف داریم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: در بخش لشکری به دلیل مسائل اعتقادی و نیروهای مؤمن، دشمن نتوانسته پروژه نفوذ را انجام دهد و باید جلوی نفوذ را در دیگر بخش‌ها بگیریم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.365 seconds.