.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جبهه انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس درمازندران لیست واحد می دهد
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: قطعا جبهه انقلاب در استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک لیست ارائه خواهد داد و از آن حمایت می کن

به گزارش شمال نیوز، شکرالله رضازاده  با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: ائتلاف برای انتخابات برنامه مشخص و معینی دارد که از مدت‌ها قبل مقدمات آن را اجرا کرد و امروز هم در شرایط خوبی هستیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در ائتلاف همه گروه‌های همسو حضور دارند افزود: در شورای مرکزی ائتلاف دبیران تشکلات و احزاب همسو حضور دارند و ما هر دو هفته یک بار جلسه شورا را داریم که با حضور اعضا برگزار می‌شود وباید اذعان کنم که دبیران احزاب و تشکلات همسو همکاری بسیار خوب وتنگاتنگی با ما دارند.

دبیر شورای ائتلاف مازندران با تاکید بر ارائه لیستی واحد گفت: مردم استان مازندران مطمئن باشند جبهه انقلاب در استان یک لیست واحد را ارائه خواهد داد زیرا قطعاً بحث‌های مختلفی وجود دارد که شورا خود را مکلف به شنیدن آنها می‌داند و من این اطمینان را به همه عزیزان می‌دهم که مطمئن باشند به فضل الهی از جبهه انقلاب اسلامی تنها یک لیست بیرون خواهد آمد و همگی هم بر آن خواهیم ایستاد.

رضازاده به برخی گمانه زنی‌ها پیرامون اسامی نامزدهای مدنظر گفت: بالاخره رسانه‌ها و فعالان سیاسی حدس و گمان‌هایی می‌زنند اما ما همچنان منتظر اعلام قطعی وضعیت صلاحیت‌ها هستیم تا پس از آن با فرایندی که از قبل در جلسات شورا به آن اشاره داشتیم تصمیم نهایی را بگیریم و لیست را ببندیم.

وی در پایان ضمن تشکر مجدد از مردم استان بابت اعتمادشان به جبهه انقلاب عنوان نمود: من با افتخار عرض می‌کنم که امروز اقبال بسیار خوبی نسبت به جبهه انقلاب اسلامی در تمامی نقاط کشور از جمله استان مازندران وجود دارد که باید از این فرصت، ظرفیتی ویژه برای انقلاب بسازیم.

صلاحیت ۱۲۶ داوطلب از بین ۴۱۷ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران از سوی هیئت‌های نظارت تأیید شده است.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.