.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۸۲ کیلومتر از محورهای برفی مازندران برفروبی شد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی استان، ۱۸۲ کیلومتر از محورها برفروبی شد.

به گزارش شمال نیوز، محسن جهانیان اظهار داشت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور طی ۴۸ ساعت گذشته و بارش برف در محورهای کوهستانی استان، ۱۸۲ کیلومتر از محورهای کوهستانی اصلی و شریانی استان توسط راهداران با ۶۲۰ تن شن و نمک برف روبی شد.

وی افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و کاهش دما در دو روز گذشته، اکیپ‌های راهداری در محورهای کوهستانی مستقر و مشغول به انجام عملیات راهداری زمستانی شدند که طی ۴۸ ساعت گذشته در محور سوادکوه، ۱۲ کیلومتر با ۲۵ تن نمک، محور کندوان ،۴۵ کیلومتر با ۱۸۰ تن نمک، محور هراز ،۹۵ کیلومتر با ۳۴۰ تن نمک، محور ارتباطی ساری _ کیاسر به طول ۳۰ کیلومتر با ۷۵ تن نمک برفروبی و نمک پاشی شد.

جهانیان اظهار داشت: در شب گذشته و به طور مستمر و بی وقفه ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان انجام وظیفه کردند.

معاون راهداری اداره کل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در شرایط جوی فعلی حتماً با به همراه داشتن امکانات و تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی تردد کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.945 seconds.