.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لائینی:پای در رکاب نواب زمان و ولایت باشیم
امام جمعه ساری با اظهار اینکه شهید نواب از سرمایه های عظیم انقلاب هستند، گفت: در حال حاضر باید پای در رکاب نواب زمان و ولایت باشیم.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای فداییان اسلام با بیان اینکه ترس در وجود شهید نواب راه نداشت و از دشمن هراسی نداشت، افزود: شهید نواب دارای شهامت و از خود گذشتگی بوده است.

وی با عنوان اینکه جریانی که شهید نواب را به عنوان الگو انتخاب می‌کنند، مسئولیت سنگینی دارند، افزود: در راه شهید نواب نباید ترس وجود داشته باشد و نباید نسبت به مسائل بی تفاوت بود.

وی با اظهار اینکه همواره باید در مسیر شهادت بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید حاصل شد و هزاران حرکت انقلابی در آن انجام شد تا در سال ۵۷ به پیروزی رسد و شهید نواب و یارانش از سرمایه‌های عظیم انقلاب هستند.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه باید پای نواب زمان و رهبر بزرگوار و ولایت بنشینیم تصریح کرد: باید انقلاب را جدی بگیریم و انقلابی باشیم و در این صورت، حتماً روح شهید نواب و یارانش از ادامه راه فداییان اسلام خوشحال خواهد شد و با خوشحالی ارواح شهدا، حضرت امام عصر (عج) خوشحال خواهند شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.