.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: جاذبه های گردشگری روستایی مازندران معرفی شوند
ستاندار مازندران با بیان اینکه جاذبه های گردشگری مناطق مختلف به ویژه روستاها ناشناخته مانده است، خواستار معرفی هنرمندانه این جاذبه ها به مسافران شد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان بعدازظهر یکشنبه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به اهمیت گردشگری در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد اشاره کرد و گفت: یکی از محورهای مهم توسعه مازندران، توجه به حوزه گردشگری است و اهمیت و ضرورت آن کمتر از دیگر بخش‌ها نیست.

 

وی نقش گردشگری را در تولید اشتغال بالا دانست و گفت: هر گردشگر در واقع ۱۱ شغل ایجاد می‌کند و این نشان از اهمیت بالای این بخش است.

 

وی با بیان جذابیت‌ها و میراث گرانبهای سنتی و گردشگری در استان یادآور شد: با کمی ابتکار عمل و نوآوری می‌توان بیشترین فرصت و بهره وری را از حوزه گردشگری ببریم.

 

استاندار مازندران از مسئولان خواست تا قبل از عید، برنامه ریزی و تمهیدات لازم را برای خدمات دهی به مسافران داشته باشند، تصریح کرد: در زمینه اجرا و کیفیت مصوبات با مشکلاتی روبرو هستیم و باید به این مسائل توجه اساسی شود.

 

حسین زادگان یادآور شد: اینکه چگونه و با چه برنامه‌هایی، ایام شاد و بانشاطی را برای گردشگران ایجاد کنیم مسئله بسیار مهمی است و باید مردم را به سمت بهره مندی از جاذبه‌ها برای تولید ثروت و درآمد در استان سوق دهیم.

 

استاندار مازندران با عنوان اینکه باید از فرصت گردشگری انبوه که در مدت زمان محدودی رخ می‌دهد، بهره گیری کنیم، تصریح کرد: بومگردی و جاذبه‌های روستایی از جمله مزیت‌های گردشگری استان بوده که تاحدودی ناشناخته مانده است.

 

وی با تاکید براینکه برنامه‌های ابلاغ شده را به درستی و با کیفیت انجام دهیم، افزود: باید از گردشگری انبوه در استان بهره بریم و جاذبه‌ها را به آنان معرفی کنیم.

 

استاندار مازندران، معرفی جاذبه‌ها با شیوه‌های نو و جدید را امری مهم دانست و گفت: اگر بتوانیم جاذبه‌ها را به درستی معرفی کنیم شاهد توزیع گردشگر در مناطق مختلف خواهیم بود./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.026 seconds.