.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجهیزات هواشناسی در دریا و قله دماوند نصب شد
مدیرکل هواشناسی مازندران از نصب تجهیز ات هواشناسی در دریا و قله دماوند برای پایش و بررسی وضعیت جوی دریا و قله خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  سید محمدرضا رضوی بعدازظهر یکشنبه در ستاد تسهیلات سفرهای استان با اشاره به درپیش بودن سفرهای نوروزی از نصب تجهیزات هواشناسی دریایی خبر داد و گفت: تصاویر دریافتی از این ایستگاه در وب سایت بارگذاری می‌شود و مسافران می‌توانند وضعیت دریا را به صورت آن لاین مشاهده کند.

 

وی همچنین از احداث ایستگاه هواشناسی در قله دماوند نیز خبر داد و گفت: در جاده هراز و قله دماوند نیز ایستگاه هواشناسی و دوربین نصب شد تا مسافران برای رفتن به قله و یا گذر از جاده هراز، وضعیت آن را مشاهده کنند.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران یادآور شد: در حال حاضر پیش بینی‌های هواشناسی در جهان حداکثر تا ۱۲ روز آینده انجام می‌شود و ما در ایام عید تلاش داریم تا حداقل پیش بینی‌های هواشناسی را برای مدت ۱۰ روزه اعلام کنیم تا مسافران نسبت به برنامه ریزی برای سفر اقدام کنند.

 

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز گفت: همزمان با ایام نوروز جشنواره نوروزی ترنه وا در دو بخش مازندران پاک و بانشاط برگزار می‌شود.

 

وی افزود: استفاده از ظرفیت قهرمانان ملی، هنرمندان استانی، دانش آموزان، برگزاری نمایشگاه عکس مازندران زیباو پاک از جمله برنامه‌ها است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: ترویج فرهنگ بومی با محوریت نوروزخوانی، آئین مارمه و عید باستانی از برنامه‌هایی بوده که در قالب جشنواره‌های فرهنگی و هنری تدارک دیده شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.