.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلفات موتورسواران براثر تصادف در مازندران رشد یافت
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در ۹ ماه امسال ۹۲ موتورسوار براثر تصادفات در استان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد داشته است.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری ۹۲ نفر شامل ۸۹ مرد و سه زن موتور سوار در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشت و بابل با تعداد ۱۵ و بهشهر با ۱۴ و ساری با ۱۳ مورد بیشترین و شهرستان‌های سوادکوه و رامسر هر کدام با تعداد یک نفر کمترین تلفات موتور سوار را دارند.

وی افزود: بیشترین فوتی در خرداد با ۲۱، مرداد با ۱۲ و شهریور با ۱۱ فوتی و کمترین فوتی در فروردین و آذر ماه هر کدام با ۵ مورد گزارش شده است و بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با آمار ۲۱ فوتی و کمترین گروه سنی کمر از ۱۰ سال با یک فوتی بوده است.

عباسی با اشاره به فوت تعداد ۶۹ نفر از موتور سوارها در محور برون شهری و راه روستایی و ۲۳ مورد هم محور درون شهری افزود: از کل فوت شدگان ۵۷ نفر در بیمارستان و ۳۵ نفر در محل حادثه فوت کردند.

این مقام اجرایی استان گفت: شایع‌ترین علت مرگ موتورسوران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی‌های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در ۹ ماهه ماهه سال جاری بوده که امید می‌رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم.

گفتنی است تعداد ۴۹۵ نفر در ۹ ماهه سال جاری در تصادفات رانندگی کشته شدند که ۱۹ درصد آن مربوط به موتور سوارها هستند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.324 seconds.