.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدگاه های هسته گزینش شخصی و سلیقه ای نباشد
امام جمعه ساری نقش هسته گزینش را در واگذاری مسئولیت ها مهم برشمرد و گفت: دیدگاه های هسته گزینش سلیقه ای و شخصی نباید باشد و تحت تاثیر جریان ها قرار نگیرند.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمد محمدی لائینی بعدازظهر شنبه در دیدار مدیران و کارکنان هسته‌های گزینش استان مازندران با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سرداران مقاومت اظهار داشت: گزینش یک مبنای حقوقی دارد و بر مبنای اعتقادی، هر کسی که قرار است وارد مسندی شود باید درباره اش تحقیق شود.

وی افزود: از نظر اعتقادی باید کسانی که اهلیت دارند مسندها را به دست آورند زیر حفظ حقوق و حق الناس اهمیت فراوانی دارد و باید مسندها به دست کسانی باشد که صلاحیت لازم را دارند.

امام جمعه ساری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، از مردم خواست تا افراد دارای صلاحیت را روانه مجلس کنند و افزود: گاهی جریان نفوذ سبب ایجاد حساسیت‌ها می‌شود و باید در این زمینه هوشیار بود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید در واگذاری مسئولیت‌ها حساس و دقیق باشیم، مسئولیت هسته گزینش را بسیار مهم برشمرد و گفت: در گزینش باید دیدگاه‌ها یکسان باشد و سلیقه‌ای و شخصی نباشد.

وی افزود: هر وقت فردی از مجرای گزینش گذر کرد و وارد مسئولیت شد، هر اتفاقی بیفتد به پای گزینش است و باید در روز قیامت پاسخگو باشد./مهر

 

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.