.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب رتبه برتر طرح همیاران پلیس در سازمان جهانی یونسکو
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طرح همیاران پلیس که توسط ایران اجرا شده، چند سال متوالی در یونسکو به عنوان طرح برگزیده و برتر مورد تقدیر قرار گرفته است.

به گزارش شمال نیوز، سردار تیمور حسینی صبح پنجشنبه در همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک در ساری با بیان اینکه طرح همیاران پلیس از طرح‌های خوب اجرا شده توسط ایران است که چندسال متوالی در سازمان جهانی یونسکو رتبه کسب کرده است افزود: کودکان در این طرح یاد می‌گیرند رعایت قوانین و مقررات بسیار لازم و واجب است و از طرح‌های خوب پلیس راهور به شمار می‌رود.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: اگر بتوانیم رفتارهای صحیح رانندگی را نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود و باید تلاش کنیم رفتارهای صحیح اجتماعی را در فرزندان نهاینه کنیم.

سردار حسینی با عنوان اینکه طی دو تا سه دهه گذشته بیش از حد به آموزش اعتبار دادیم و از تربیت غافل شدیم، گفت: همه تلاش را کرده‌ایم تا فرزندان در بهترین رشته و دانشگاه قبول شوند و باید نگاه را عوض کنیم و تربیت مظلوم واقع شده را احیا کنیم.

وی با اشاره به فراگیری حوزه ترافیک، خسارت‌های ناشی از این حوادث را قابل تأمل برشمرد و گفت: خسارت‌های حوادث ترافیکی معادل هفت درصد تولید ناخالص ملی کشور است و در واقع این خسارت‌ها، رشد تولید ناخالص ملی را از بین می‌برند.

سردار حسینی با بیان ایکه برای مدیریت ترافیک باید به مهندسی ترافیک، آموزش و اجرای مقررات توجه کنیم، تاکید کرد: فقط با اقدامات سلبی نمی‌توان به اهداف رسید بلکه کشورهای موفق که به چشم انداز و استراتژی صفر در حوادث ترافیکی رسیده‌اند، در کنار اقدامات سلبی به حوزه ایجابی نیز توجه بهینه کرده‌اند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.021 seconds.