.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۰۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده در مازندران اجرا شده است
فرمانده انتظامی مازندران از اجرای ۸۰۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان خبر داد و گفت: امسال بیش از پنج هزار معتاد در استان جمع آوری شده است.

به گزارش شمال نیوز،  سردار سیدمحمود میرفیضی صبح پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای ۸۰۹ طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان خبر داد و گفت: تشکیل شناسنامه اطلاعاتی برای توزیع کنندگان و دستگیری جامعه هدف از دیگر برنامه‌ها بوده است.

وی درباره جنع آوری معتادان اظهار داشت: در ۹ ماه امسال بیش از پنج هزار و ۱۶۷ نفر جمع آوری و ۴۳۵ نفر به مراکز ماده ۱۶ منتقل شدند.

سردار میرفیضی با اظهار اینکه سال قبل ۶۷ نفر براثر سو مصرف مواد مخدر فوت کردند اظهار داشت: تقریباً به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دو نفر براثر سو مصرف مواد مخدر جان می‌بازند.

فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: بیشترین فوتی‌های ناشی از سو مصرف مواد مخدر در گروه سنی ۳۰ تا ۳۹ سال قرار دارند و این مسئله جای نگرانی دارد.

وی افزود: در زمینه مقابله با خرده فروشان، مدارسی که باید تحت مراقبت قرار می‌گرفت، شناسایی شده است و با اجرای طرح‌ها، ۳۷۶ خرده فروش در اطراف مدارس دستگیر شدند و ۲۰۵ معتاد نیز جمع آوری شده است.

سردار میرفیضی تصریح کرد: باید برای مناطق آسیب پذیر و نقاط آلوده شناسنامه‌ای تدوین شود و در حوزه گلخانه‌ها نیز بازدیدهایی در دست اقدام است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.398 seconds.