.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی سیستم ارجاع پرونده قضایی و پلیس هوشمند در مازندران
طرح هوشمند سازی ارتباط پلیس و سیستم دستگاه قضایی برای نخستین بار امروز در مازندران راه اندازی شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه کشور در حاشیه راه اندازی سیستمارجاع پرونده قضایی پلیس هوشمند در ساری گفت: گفت: برای تسریع در کار دادسرا‌ها، دادگاه‌ها، مراجع اجرایی احکام کیفری و مدنی طرح هوشمند سازی ارتباط پلیس و دستگاه قضا برای نخستین بار در مازندران راه اندازی شد.
 
او افزود: این طرح با هدف افزایش دقت، کاهش هزینه‌ها، ارتقاء کارآیی و افزایش رضایت مندی بین نیرو‌های دستگاه قضایی و مراجعه کنندگان به نیروی انتظامی و دادگستری و کاهش فساد در دستگاه‌های کار مشترک دارند اجرا شده است.
 
سردار دولتخواه رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا نیز در این مراسم گفت: یکی از برنامه‌های کلان پلیس اجرای طرح هوشمند سازی است که در قالب این طرح تبادل اطلاعات الکترونیکی بین سازمان‌ها انجام می‌شود.
 
او با بیان اینکه بیشترین تبادل اطلاعاتی بین نیروی انتظامی و مراجع قضایی انجام می‌شود، افزود: این طرح با هدف کاهش صحت و دقت اطلاعات، کاهش پرونده‌های انتظامی و قضایی و مراجعات مردمی بصورت پایلوت در مازندران راه اندازی شده است.
 
سردار دولتخواه با بیان اینکه تسهیل در ارائه خدمات غیر حضوری انتظامی و قضایی به شهروندان از الویت برنامه پلیس در طرح هوشمند سازی است، گفت: این طرح بعد از رفع نواقص در سراسر کشور اجرایی می‌شود تا همه هموطنان از مزایای اجرای این طرح بهره‌مند شوند.
 
به گفته سردار دولتخواه طرح هوشمند سازی ازسال ۹۸ آغاز شده و بمدت سه سال ادامه دارد./باشگاه خبرنگاران

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.