.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همدانی پیشنهاد استقلال را نپذیرفت
ستار همدانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نمی‌تواند در مقطع فعلی در پست جدیدی که باشگاه استقلال برای او در نظر گرفته است، حضور داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز، ستار همدانی که از سوی باشگاه استقلال به‌عنوان معاون اقتصادی باشگاه منصوب شده بود، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نمی‌تواند در این مقطع در خدمت استقلال باشد. متن بیانیه همدانی به شرح زیر است:

 

«سلام و درود فراوان بر خانواده بزرگ استقلال، به ویژه هواداران شریف این تیم که شایسته بهترین‌ها هستند. امروز از طریق سایت‌های خبری مطلع شدم که از سوی مدیریت باشگاه استقلال به‌عنوان معاون اقتصادی باشگاه منصوب شده‌ام. بدین‌وسیله اعلام می‌کنم، با وجود اینکه همیشه خدمت به باشگاه و تیم محبوبم را وظیفه خود دانسته و می‌دانم، اما در مقطع کنونی، شرایط به گونه‌ای فراهم‌ نیست که بتوانم خدمتی انجام دهم و همین که بنده، عضو کوچکی از تیم بزرگ استقلال هستم، بزرگ‌ترین سمت و جایگاه خواهد بود.

 

به همین علت ضمن تقدیر از حسن اعتماد مجدد هیئت مدیره محترم و مدیریت باشگاه ‌استقلال، از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای تیم عزیزمان را دارم. ان‌شاءالله که‌ شاهد موفقیت و ‌شادی دل میلیون‌ها هوادار تیم محبوب‌مان باشیم».

 

همدانی چندی پیش نیز از سرپرستی تیم فوتبال استقلال کناره‌گیری کرده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.