.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات جان ۱۰۸ نفر توسط ماموران آتش نشانی ساری
سرپرست آتش نشانی ساری گفت: ماموران این سازمان در آذرماه با ۱۳۲ ماموریت موفق شدند که جان ۱۰۸ نفر از شهروندان را نجات دهند.

به گزارش شمال نیوز، علی دومیرکلایی به تلاش بی وقفه آتش نشانان در سه شیفت کاری اشاره کرد و افزود: آتش نشانان مرکز استان در آذرماه، ۷۹ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۳۲ مورد عملیات امداد ونجات انجام داده اند.

سرپرست آتش نشانی ساری، عملکرد آتش نشانان را در نجات جان و مال شهروندان قابل تحسین برشمرد و تصریح کرد: ماه گذشته ۲۴۳ خودروی آتش نشانی به همراه ۷۵۰ مامور آتش نشان به محل حوادث اعزام شدند که در عملیات صورت گرفته ۱۰۸ شهروند از حوادث نجات یافتند.

دومیرکلایی با اشاره به اینکه عدم رعایت ایمنی ممکن است خسارات جبران ناپذیری را بوجود آورد گفت: متاسفانه حوادث این ماه ۴۰ مصدوم و سه کشته بر جای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه ۵۴ مورد از عملیات امدادرسانی آتش نشانی در ماه گذشته به خارج از شهر بوده، گفت: برای نجات جان و اموال شهروندان حد و مرزی قائل نیستیم و آتش نشانی مرکز استان فراتر از محدوده جغرافیایی و عملیاتی به شهر‌های استان امداد رسانی کرده است.

سرپرست آتش نشانی ساری ضمن تاکید به رعایت تمامی موارد ایمنی از سوی شهروندان، بیان کرد: بر اساس نظرات کارشناسان سازمان، بیشترین علت آتش سوزی در آذر ماه از برق بوده و آتش سوزی بیشتر در اماکن مسکونی و وسایل نقلیه رخ داده است.

دومیرکلایی همچنین به آمار عملیات امداد ونجات سازمان اشاره و بیان کرد: بیشترین امدادرسانی طی ماه گذشته در بخش عملیات امداد ونجات مربوط به حوادث آسانسور، تصادفات جاده‌ای و انحراف خودرو‌ها بوده است.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت وقوع حوادث ضمن حفظ خونسردی، با برقراری ارتباط تلفنی با شماره ۱۲۵ آتش نشانی، نوع حادثه و آدرس دقیق را در سریع‌ترین زمان اعلام نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.084 seconds.