.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد
فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، جانشین آندره‌آ استراماچونی شد.

به گزارش شمال نیوز،  پس از اینکه مذاکرات باشگاه استقلال با استراماچونی برای بازگشت او بی‌نتیجه ماند، مدیران باشگاه سراغ دی‌ بیاسی دیگر مربی ایتالیایی رفتند و حتی با او نیز به توافق رسیدند. مسئولان استقلال در نهایت به این نتیجه رسیدند که در حال حاضر گزینه خارجی نمی‌تواند به این تیم کمک کند و به همین دلیل دوباره سراغ گزینه داخلی رفتند که گزینه نخست فرهاد مجیدی بود.

 

اگر چه مجیدی از هدایت استقلال انصراف داده بود، اما مسئولان باشگاه بار دیگر با او مذاکره کرده و طبق توافقات قبلی از او خواستند که سرمربی استقلال شود. در جلسه امروز مسئولان استقلال و مجیدی، در نهایت توافقات حاصل شد و قرار است مجیدی هدایت استقلال را برعهده داشته باشد.

 

دستیاران او نیز مشخص شده و به زودی معرفی می‌شوند.

 

فهرست خرید مجیدی برای استقلال مشخص شد/ کادر فنی با سه فرد جدید

 

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اسامی بازیکنان مورد نظرش برای نیم فصل دوم را به اعضای هیات مدیره ارائه کرده که البته تعدادی از آنها با تیم هایشان قرارداد دارند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نشست فوق العاده عصر پنجشنبه خود فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی نیم فصل دوم آبی پوشان انتخاب کردند تا وی به عنوان جانشین آندره استراماچونی به کار ادامه دهد.

 

مجیدی که پیش از این با انتشار پستی اعلام کرده بود از حضور در استقلال و جانشینی استراماچونی انصراف داده است، پس از مذاکراتی که روز پنجشنبه با وی صورت گرفت، پذیرفت که هدایت آبی پوشان را در ادامه فصل برعهده بگیرد. البته او با هیات مدیره استقلال بر سر مدت قرارداد اختلاف نظر داشت.

 

با این حال خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که مجیدی فهرست بازیکنان مد نظرش برای نیم فصل دوم را به هیات مدیره ارائه کرده است. در این فهرست پژمان منتظری، پاتوسی، حسن بیت سعید، ارسلان مطهری و محسن فروزان حضور دارند.

 

همچنین وی خواستار اضافه شدن یک مربی اسپانیایی به کادر فنی استقلال شده که مورد موافقت اعضای هیات مدیره قرار گرفته است. براساس تصمیم سرمربی جدید آبی پوشان، بهزاد غلامپور همچنان به عنوان مربی دروازه بان های این تیم به فعالیتش ادامه خواهد داد.

 

از سوی دیگر سرمربی جدید آبی ها چند بازیکن را در فهرست مازاد قرار خواهد داد که هنوز اسامی آنها اعلام نشده چرا که منتظرند اول وضعیت قرارداد بازیکنان جدید مشخص شود و بعد خروجی ها را اعلام کنند.

 

مجید نامجومطلق، مربی اسپانیایی، مربی بدنساز انگلیسی، بهزاد غلامپور و صالح مصطفوی کادر مربیگری تیم استقلال را تشکیل خواهند داد./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.415 seconds.