.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکایت این ۵ برادر ....
پایان قدرت لاریجانی‌ها یا دورخیز برای شروعی دوباره ؟
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است.
پایان قدرت لاریجانی‌ها یا دورخیز برای شروعی دوباره ؟

شمال نیوز: فرزندان میرزا هاشم آملی برای افکارعمومی شناخته‌اند. یکی رئیس مجلس است، دیگری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آن یکی معاون وزیر بهداشت و یکی دیگر تا چند روز قبل رئیس ستاد حقوق بشر دستگاه قضا بود و برادر پنجم هم رئیس واحد آمل دانشگاه آزاد.

در بین این ۵ برادر، محمدجواد در کالیفرنیا درس خوانده و فاضل در لندن. فاضل همان برادری است که پخش ویدئویی از او و سعید مرتضوی در مجلس، رابطه احمدی‌نژاد و لاریجانی‌ها را شکرآب کرد.

محل تولد این ۵ برادر هم خبرساز بوده، چون محمدجواد و فاضل و علی، زاده نجف هستند و صادق و باقر اما در قم دیده به جهان گشوده‌اند.

این خانواده ازدواج‌هایی با خانواده‌های پرنفوذ داشته‌اند. علی داماد خانواده مطهری است، صادق با دختر وحید خراسانی وصلت کرده و باقر هم داماد حسن زاده آملی است. خواهر آنها هم عروس خانواده محقق داماد است.

با اعلام عدم کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات مجلس، حذف محمدجواد لاریجانی از دستگاه قضا و درگیر شدن صادق لاریجانی با ماجرای پرونده طبری و حاشیه‌های نامه‌نگاری با آیت‌الله یزدی، برخی گمان می‌برند که ستاره اقبال سیاسی لاریجانی‌ها روبه افول است.

با این حال احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ این گمانه که ممکن است کمرنگ شدن حضور ۵برادر در عرصه سیاسی تاکتیکی باشد و آنها در آستانه بازگشت قدرتمندتر به عرصه سیاست و مدیریت هستند را تقویت کرده است./ خبر فوری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.