.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۳۹ کیلوگرم حشیش از داخل یک خودرو در بهشهر
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران از کشف ۳۹ کیلوگرم حشیش از داخل یک دستگاه خودرو سواری در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  سرهنگ علیرضا ثقفی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق مواد مخدر از استان‌های همجوار به داخل استان مازندران، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضائی ضمن شناسایی متهمان این افراد را تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، اظهار داشت: متهمان به مواد مخدر که با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ قصد ورود مواد مخدر از سمت شرق استان و شهرستان بهشهر به داخل استان را داشتند با کار اطلاعاتی و عملیاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی ضربتی و مشترک با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهشهر توقیف شدند.

سرهنگ ثقفی افزود: در بازرسی از خودروی متهمان ۴۰ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن ۳۹ کیلو و ۷۱۵ گرم که به طرز ماهرانه‌ای در داخل چادر مسافرتی، زیرصندلی عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

وی از دستگیری دو مرد و یک زن در این عملیات خبر داد وافزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.