.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تأکید باشگاه استقلال بر بازگشت استراماچونی
جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز (یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه استقلال، جلسه هیئت مدیره استقلال امروز (یکشنبه) برگزار شد. در ابتدای جلسه، بعد از قرائت گزارش مفصلی از سوی اسماعیل خلیل‌زاده درباره نحوه واریز مطالبات استراماچونی به حساب ایشان، اعضای هیئت مدیره با بیان اینکه پول سرمربی ایتالیایی به حساب او واریز شده و از طرفی این موضوع به تأیید سرمربی استقلال رسیده، خواهان فراهم شدن مقدمات بازگشت استراماچونی به ایران شدند.

 

در این جلسه مقرر شد همچنان خلیل‌زاده برابر مصوبه قبلی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال به وظایف خود و با اختیارات کامل در این باشگاه ادامه دهد.

 

همچنین در این جلسه پرداخت حقوق معوقه میلیچ و دیاباته هم مورد بحث قرار گرفت و مصوب شد که ظرف ۲۴ ساعت حقوق عقب افتاده به این دو بازیکن پرداخت شود. در خصوص تأمین منابع مالی باشگاه و مطالبات آبی‌پوشان از حامیان مالی هم در این جلسه گزارش مفصلی مطرح و مقرر شد تا اقدامات مربوطه برای وصول مطالبات از حامیان مالی صورت بگیرد.

 

دیگر مسئله مورد بحث در این جلسه، موضوع اردوی آبی‌پوشان برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم بود. در نهایت مقرر شد که زمان و مکان این اردو با نظر استراماچونی سرمربی استقلال مشخص شود. آخرین موضوع مطرح شده در این جلسه، بحث تقویت استقلال در نیم فصل بود. در نهایت مصوب شد که پس از ارائه لیست خروج و خرید استقلال از سوی سرمربی استقلال، این لیست در کمیته نقل و انتقالات استقلال با حضور بهرام امیری، هادی مباشری و امیر سلطانی مطرح و به سرعت جهت انجام آن، اقدامات لازم صورت بگیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.