.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هوایی پاییزی مهمان هفته نخست زمستان در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: هفته‌ای با هوای پاییزی در طول روز با افزایش نسبی دما را پیش‌رو داریم.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره وضعیت جوی استان در نخستین روز زمستان اظهار کرد: امروز آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: روزهای دوشنبه تا چهارشنبه شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای شاهد احتمال مه صبحگاهی هستیم.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره افزایش تدریجی دما روز دوشنبه در آسمان مازندران، اضافه کرد: طی دوهفته آینده ( تا 13 دی ) در مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان، سرما  و یخبندانی که به مرکبات آسیب بزند، نخواهیم داشت.

 

وی با اعلام اینکه هفته‌ای با هوای پاییزی در طول روز با افزایش نسبی دما را پیش‌رو داریم، اضافه کرد: به‌نظر می‌رسد جبهه های جنوبی همچنان فعال هستند.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه زمستان امسال برف را در سطح مناطق جلگه‌ای استان داریم، اظهار کرد: اینکه برودت هوا چه میزان باشد به پیش‌بینی کوتاه مدت ۱۰ روزه برمی‌گردد.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه بارندگی‌های خوبی در سطح آسمان مازندران داشتیم، گفت: از نظر هواشناسان، بارندگی خوب بارش برف در ارتفاعات است؛ چرا که بیشتر منابع آبی استان وابسته به بارش برف در کوهستان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.