.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امکان برگزاری الکترونیک انتخابات در کل کشور وجود ندارد
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: ما این امکان را داریم که در حدود 10هزار شعبه ی رای گیری انتخابات را به صورت تمام الکترونیک برگزار کنیم و در حال حاضر امکانات لازم برای بیش از این تعداد وجود ندارد و این موضوع هم به شورای نگهبان اطلاع داده شده است. امکان برگزاری الکترونیک انتخابات در کل کشور وجود ندارد
امکان برگزاری الکترونیک انتخابات در کل کشور وجود ندارد

به گزارش شمال نیوز، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: امکان برگزاری الکترونیک انتخابات مجلس شورای اسلامی در کل کشور وجود ندارد و تعداد محدودی از شعب اخذ رای شرایط این کار را دارند.

امیر شجاعان تصریح کرد: حساسیت های شورای نگهبان در خصوص برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک را می دانیم و در تلاش هستیم بتوانیم به یک نقطه مشترک برسیم ،وزارت کشور آمادگی لازم را برای این امر دارد و این شورای نگهبان است که باید دراین خصوص  تصمیم بگیرد.

وی افزود: ما این امکان را داریم که در حدود 10هزار شعبه ی رای گیری انتخابات را به صورت تمام الکترونیک برگزار کنیم و در حال حاضر امکانات لازم برای بیش از این تعداد وجود ندارد و این موضوع هم به شورای نگهبان اطلاع داده شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات وزارت کشور خاطر نشان کرد: همه شعب رای گیری در کل کشور به سیستم احراز هویت الکترونیک رای دهندگان مجهز خواهد شد و امکانات و زیر ساخت های لازمبرای این کار فراهم شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.965 seconds.