.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با پیشتازی ساری و میاندرود در انصراف ها ؛
انصراف ۲۶ داوطلب مازندرانی از انتخابات مجلس یازدهم
شمال نیوز: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: ۲۶ نفر از داوطلبین مازندرانی انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون انصراف دادند.
انصراف ۲۶ داوطلب مازندرانی از انتخابات مجلس یازدهم

به گزارش شمال نیوز، حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان در جمع خبرنگاران با اعلام انصراف ۲۶ داوطلب مازندرانی گفت: در حوزه انتخابیه ساری و میاندورد ۷نفر، در حوزه انتخابیه سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ یک نفر در حوزه تنکابن، عباس آباد و رامسر ۴ نفردر حوزه انتخابیه بابل یک نفر، در حوزه نوشهر و کلاردشت و چالوس ۵ نفر، در حوزه آمل ۲ نفر در حوزه انتخابیه بهشهر،   نکا و گلوگاه یک نفر، در حوزه بابلسر و فریدونکنار ۲ نفر در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ۳ نفر تاکنون از رقابت برای رسیدن به کرسی مجلس یازدهم انصراف دادند.

او افزود: ۴۱۸نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران نامنویسی کردند که رشد ۳۷درصدی داشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با بیان اینکه مدرک تحصیلی ۷۸ درصد داوطلبان کارشناسی ارشد است، گفت: نیمی از داوطلبین را قشر کارمند شامل کارشناسان، کارمندان عادی و مدیران تشکیل می‌دهند و نیمی دیگر هم فرهنگیان، اساتید دانشگاه‌ها و فعالین حوزه فرهنگ هستند.

حسن‌نژاد افزود: ۶۴ درصد داوطلبین انتخابات مجلس در مازندران، در رده سنی ۳۰ تا ۵۰ سال هستند و مابقی در رده سنی ۵۰ تا ۷۰ سال قرار دارند.

او گفت: نتیجه صلاحییت نامزد‌ها ۲۷ آذر به نامزد‌ها اعلام می‌شود و آن‌ها از ۲۸ آذر به مدت ۴ روز فرصت دارند شکایات خود را به هیات‌های نظارت استان اعلام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.931 seconds.