.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران: سیاستگذاری در حوزه سوخت اثر مستقیم بر زندگی مردم دارد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تمامی سیاستگذاری ها در حوزه سوخت بر زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد و باید در این زمینه با احتیاط عمل کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر شنبه در دیدار با مدیریت و کارکنان شرکت پخش فرآورده های ساری با بیان اینکه سوخت در جریان زندگی امری مهم است گفت: تمامی سیاست ها از جمله قیمت و عرضه سوخت بر زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد و در قضایای اخیر و گرانی بنزین شاهد چنین مسئله ای در کشور بودیم.

وی با تاکید براینکه هرگونه تصمیم گیری در حوزه سوخت باید با درنظرگرفتن همه جوانب باشد و مسئولان در این زمینه احتیاط کنند تصریح کرد: تحریم ها برای کشور یک فرصت به شمار می رود زیرا به فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری، کشور نباید متکی به نفت و دولتی باشد.

وی با اظهار اینکه باید روزی درب چاه های نفتی را ببنیدم و بدون نفت به زندگی ادامه می دهیم افزود: الگوی مصرف ما درست نیست و تکیه به نفت پیامدها و مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار ایکه باید بتوانیم از فرصت تحریم ها برای توسعه اقتصادی بهره گیریم گفت: رشد اقتصادی سبب می شود که تحریم ها خود به خود برداشته شود زیرا خام فروشی برای ما خوب نیست.

امام جمعه ساری خواستار جایگزین کردن انرژی پاک و ترویج الگوی مصرف خوب و درست در جامعه شد و گفت: باید در پی خودروی برقی باشیم و باید به فکر و توان خود متکی باشیم و از تکیه به منابع و ذخایر زیرزمینی نظیر نفت پرهیز کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.692 seconds.