.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمارش معکوس برای رونمایی از سورپرایز جهرمی!
از چند روز پیش که آذری‌جهرمی وعده‌ سورپرایز داده تا همین حالا، بلوایی در فضای مجازی راه افتاده. عده زیادی وعده‌ی سورپرایز جهرمی را به کنایه به قطعی احتمالی اینترنت و راه‌اندازی اینترنت ملی ربط دادند که البته از سمت جهرمی و روحانی تکذیب شد. این که چرا مردم تا این اندازه نسبت به مقامات بی‌اعتماد شدند البته مجال دیگری می‌طلبد.

برترین‌ها: از چند روز پیش که آذری‌جهرمی وعده‌ سورپرایز داده تا همین حالا، بلوایی در فضای مجازی راه افتاده. عده زیادی وعده‌ی سورپرایز جهرمی را به کنایه به قطعی احتمالی اینترنت و راه‌اندازی اینترنت ملی ربط دادند که البته از سمت جهرمی و روحانی تکذیب شد. این که چرا مردم تا این اندازه نسبت به مقامات بی‌اعتماد شدند البته مجال دیگری می‌طلبد.

عده‌ای اما زمزمه می‌کنند که تلگرام رفع فیلتر خواهد شد که البته واکنش اسماعیلی، سخنگوی قوه‌قضائیه کلا تکذیب ماجرا بوده. استدلال پیش‌بینی کنندگان رفع فیلتر تلگرام این است که شیطنت‌های تلگرامی بعد از آمدنیوز پایان یافته و دیگر لزومی به ادامه فیلترینگ نیست.

در همین کش و قوس‌ها اما عده‌ای هم در حال بلاک کردن جهرمی هستند، چون نوع رفتارش را نمی‌پسندند و این گونه اقدامات را پوپولیستی قلمداد می‌کنند. در هر صورت باید ساعاتی دیگر منتظر بمانیم و ببینیم چه از جعبه‌ی جهرمی درخواهد آمد!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.