.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باز هم وعده ای دیگر از نمایندگان مجلس دهم ؛
شاعری : پیگیری نمایندگان مازندران برای منطقه آزاد شدن سه نقطه در استان تا پایان مجلس دهم!
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت : لایحه منطقه آزاد شدن سه منطقه آزاد امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر در دستور مجلس قرار دارد که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پیش از پایان مجلس دهم با تصویب مجلس این مهم به تصویب برسد.....
شاعری : پیگیری نمایندگان مازندران برای منطقه آزاد شدن سه نقطه در استان تا پایان مجلس دهم!

شمال نیوز:  رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران، از پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان مازندران برای منطقه آزاد شدن سه نقطه در استان مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به ظرفیت‌های بالای استان مازندران در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و تجارت، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مجمع نمایندگان استان مازندران برای توسعه بخش گردشگری، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای حضور بهتر و راحت‌تر گردشگر در استان با هماهنگی وزارت تازه تأسیس شده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفتن امکانات و تسهیلات حمل و نقلی را یکی از ضروریات توسعه گردشگری در استان مازندران برشمرد و از نشستی در آینده‌ نزدیک با مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

وی اولویت دیگر در استان مازندران را حمایت از تولیدات کشاروزی دانست و گفت: در این حوزه، صادرات محصولات کشاورزی، کنترل واردات محصولات غیر ضرور، توسعه صنایع تبدیلی وابسته به بخش کشاورزی، تأمین به موقع نهاده‌های محصولات کشاورزی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی از جمله اولویت‌های این بخش به شمار می‌آید.
 

امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر سه نقطه مازندران برای منطقه آزاد

شاعری توجه به موضوع تجارت و بازرگانی در استان مازندران را اولویت دیگر در استان خواند و اضافه کرد: لایحه منطقه آزاد شدن سه منطقه آزاد امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر در دستور مجلس قرار دارد که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پیش از پایان مجلس دهم با تصویب مجلس این مهم به تصویب برسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ملک کشاورزی 21 آذر 1398
ای مردم بدانید ایشون و... سازمان جهاد کشاورزی استان را زیر چکمه های خودشان گرفتند مسئولین سازمان و... چنان بله به چشم گوی هستند که در دوران پهلوی بخدا چنین نبوده .آخه این آقاین هم دارندمیچاپند چنان الهی برای ..........خرج درد درمان وبا ضجه بمیرند
شهروند 22 آذر 1398
لطفا به احترام مخاطبان در سایت درج نمایید.
آقای دکتر شاعری خیلی زحمت می کشند و تلاش زیادی هم دارند اما فاقد درایت و مدیریت هستند. بعنوان مثال در بحث انتقال آب از سد گلورد به استان گلستان، مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با شگرد و فن خاص که نشان از سطح بالای رانت (نرم افزاری و سخت افزاری) است، تلاش داشت و دارد تا آب به استان گلستان منتقل شود. این موضوع باعث ایجاد ناراحتی بین شهروندان بهشهر و نکا شد. آقای دکتر شاعری عزیز نه تنها متوجه این موضوع اساسی نشد بلکه بر صحت نظرات دستگاه اجرایی(علیرغم وجود مستندات متقن) اصرار دارد. بنابراین ایشان یک مرحله از مردم محترم حوزه انتخابیه خویش عقب تر است. البته مردم منتظر نمی مانند و " آتش به اختیار" تحت امر ولی خویش عمل خواهند کرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.