.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : خسارتی به اموال عمومی طی حوادث اخیر در مازندران وارد نشده است
استاندار مازندران گفت: با همراهی مردم و تلاش های دستگاه های امنیتی و انتظامی، در حوادث اخیر به اموال عمومی و دولتی در استان خسارتی وارد نشده است.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان صبح چهارشنبه در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با بیان اینکه تلاش های دستگاه انتظامی و خدمات رسان سبب رضایتمندی مردم می شود گفت: نیروهای پلیس و راهداری و دیگر بخش ها در سخت ترین شرایط و در مناطق کوهستانی و در طول ۱۰ هزار کیلومتر از راه های استان خدمات دهی می کنند.

وی با تقدیر از تلاش های دستگاه های انتظامی و امنیتی در حوادث اخیر افزود: این تلاش ها سبب شد تا سیمای خوبی از مازندران در کشور ترسیم شود و اجازه ندادند فرصت طلبان برای مردم مسائلی را ایجاد کنند.

حسین زادگان با عنوان اینکه هماهنگی خوبی بین دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی استان وجود دارد گفت: مازندران جزو استان های خوب کشور به شمار می رود و در حوادث اخیر خسارتی به اموال عمومی و دولتی وارد نشده است.

استاندار مازندران، وفاق و همدلی موجود در استان مازندران را مطلوب بیان کرد و آن را نتیجه همراهی مردم و مسئولان و تلاش های دستگاه های مختلف دانست.

وی گفت: اراده مشترکی برای رسیدن به آرامش و رفاه بهتر در استان ایجاد شده است و این آرامش مدیون تلاش های دستگاه های خدمات رسان و انتظامی و امنیتی است.

حسین زادگان، گفت: شرایط مازندران از نظر وسعت، راههای مواصلاتی مختلف، میزان زیاد راه های روستایی و غیره نسبت به دیگر استان ها متفاوت است و در طول سال شاهد حضور جمعیت ۵۰ میلیون نفری در استان هستیم.

وی با اشاره به بروز حادثه سیل اوایل سال جاری در استان نیز گفت: با مدیریت صورت گرفته کمترین آسیب و خسارت ناشی از این حادثه در استان وارد شد و باید برای پیشگیری از حوادث همواره آمادگی داشته باشیم.

استاندار مازندران با عنوان اینکه راه های ما و رانندگی ما به نقطه مطلوب نرسیده است خواستار دستیابی به نقطه استاندارد و مطلوب شد و گفت: باید در تامین زیرساخت های مناسب برای کاهش تصادفات برنامه ریزی کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.