.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان - قائم شهر
آغاز بکار یازدهمین نمایشگاه الکامپ و پنجمین نمایشگاه فن بازار مازندران
شمال نیوز : رئیس سازمان نظام صنفی یارانه ای استان مازندران در حاشیه آئین آغاز بکار این نمایشگاه به خبرنگاران کفت : برگزاری این نمایشگاه حرکت بزرگی برای معرفی آخرین دستاوردهای حوزه آی تی و ای سی تی در استان می باشد .....
آغاز بکار یازدهمین نمایشگاه الکامپ  و پنجمین نمایشگاه فن بازار مازندران

شمال نیوز: یازدهمین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک و کامپیوتر ) به همراه پنجمین نمایشگاه فن‌بازار ( دستاوردهای پژوهشی و شرکت های دانش بنیان ) صبح روز سه‌شنبه در قائم شهر  افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز، یازدهمین نمایشگاه الکامپ و پنجمین نمایشگاه فن بازار استان مازندران با حضور ۱۷۸ واحد و شرکت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مازندران در شهرستان قائم شهر از روز سه شنبه به مدت چهار روز آغاز به کار کرد.

 این دوره از نمایشگاه الکامپ در فضایی به وسعت حدود سه هزار و ۳۰۰ مربع و با برپایی تعداد ۱۰۶ غرفه با حضور معاون وزیر فناوری و ارتباطات ، معاون استاندار و جمعی از مدیران کشوری و استانی افتتاح شد .


در مجموع حوزه الکامپ با ۵۰ واحد و در بخش فن بازار شامل شرکت های دانش بنیان ، استارتاپ ها ، مراکز دانشگاهی و فناوری های نوین نیز مجموعاً ۱۲۸ واحد در این نمایشگاه حضور پیدا  کرده اند.

این نمایشگاه در بخش های مختلف از جمله پژوهش ها و دستاوردهای حوزه آی تی و آی سی تی برای خدمات عمومی و دستگاه های دولتی و خصوصی ، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها و دستاوردهای حوزه سخت افزار و نرم افزار برگزار شد.

در این نمایند گاه از شرکت های دانش بنیان ، شرکت های حاضر در مراکز رشد و شرکت های خدماتی الکترونیک حضور دارند .

علاوه بر این غرفه های متعددی در غالب یازدهمین نمایشگاه الکامپ به شرکت های بومی و غیر بومی حوزه الکترونیک و کامپیوتر اختصاص یافنه است که از استان های مازندران ، تهران ، اصفهان و خراسان رضوی در این نمایشگاه حاضر شدند.

علاوه بر این نماینده دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی ، بانک ها و شرکت های دولتی برای بررسی آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت های مازندرانی در حوزه خدمات و تولید در نمایشگاه الکامپ مازندران حاضر هستند.

رئیس سازمان نظام صنفی یارانه ای استان مازندران در حاشیه آئین آغاز بکار این نمایشگاه به خبرنگاران کفت :  برگزاری این نمایشگاه حرکت بزرگی برای معرفی آخرین دستاوردهای حوزه آی تی و ای سی تی در استان می باشد .

عباس رمدانی با ابراز رضایت از سطح کیفی نمایشگاه افزود : فراهم شدن زمینه بازاریابی مناسب و تبلیغات برای آخرین دستاوردهای فناورانه استان از اهداف اصلی این نمایشگاه بشمار می آید .

گفتنی است  در کنار این نمایشگاه قرار است ، کارگاه های آموزش تخصصی سخت افزار و نرم افزار و همچنین فناوری ارتباطات برگزار شود.

یاززدهمین دوره از نمایشگاه الکامپ در مازندران قرار بود با حضور دکتر محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شود که در آخرین لحظه سفر ایشان به استان لغو شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.344 seconds.