.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به‌کارگیری 16 تیم پلیس راه در محورهای برف‌گیر مازندران
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه با توجه به احتمال راهبندان‌های پیش‌بینی نشده در زمستان رانندگان حتما با توصیه‌ها و هشدارها پلیس راه همراه و هماهنگ باشند، گفت: ۱۶ تیم پلیس راه روزانه در گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر و کوهستانی مازندران به‌کارگیری شدند.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا قدمی امروز درباره آغاز طرح زمستانه پلیس راه اظهار کرد: این طرح از فردا ۲۰ آذر ماه آغاز شده و  تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به بکارگیری ۱۶ تیم پلیس راه روزانه در گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر و کوهستانی مازندران، افزود: البته تمام ماموران پلیس راه در این طرح حضور فعال دارند.

 

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه شرایط رانندگی در زمستان با فصول دیگر سال کاملا متفاوت است، اضافه کرد: لغزندگی راه و دید کم از مشکلاتی است که ممکن است موجب دردسر برای  رانندگان کم توجه شود.

 

این مسؤول با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری به‌ویژه به مناطق کوهستانی مازندران، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند لازم است نسبت به کنترل فنی وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

 

قدمی یادآور شد: موضوع دیگر اینکه رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای کوهستانی و گردنه‌های استان را دارند حتما قبل از تردد وضعیت محورها را استعلام کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

 

وی بیان کرد: پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز همواره مورد تاکید پلیس است که در این ایام هم ضرورت دارد رانندگان بیشتر به این مسائل توجه کنند.

 

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به احتمال راهبندان‌های پیش‌بینی نشده طی این ایام، تصریح کرد: باتوجه به احتمال ریزش کوه و بهمن در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان به‌ویژه در زمان بارش‌ها لازم است رانندگان حتما با توصیه‌ها و هشدارها پلیس راه همراه و هماهنگ باشند.

 

قدمی در پایان گفت: تمامی توصیه‌ها و هشدارهای پلیس برای  حفظ ایمنی بیشتر است که لازم است رانندگان به این مسائل توجه کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.309 seconds.