.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 486 میلیاردی کالای قاچاق در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 486 میلیارد و 975 میلیون ریالی کالای قاچاق در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی پلیس در سال ۹۸ در راستای فرامین مقام معظم رهبری، با هدف حمایت از تولید ملی و کالاهای ایرانی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در اجرای این امر مهم، پلیس آگاهی استان در هشت ماه گذشته با اجرای چندین مرحله طرح عملیاتی، موفق به شناسایی و انهدام ۷ باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان شدند، افزود: کشف ۶۶ هزار قلم لوازم انواع قرص و داروی غیرمجاز، یک هزار و ۶۷ تن چوب آلات جنگلی، ۵۰ هزار و ۷۷۲ ثوب البسه خارجی، ۱۶۲ هزار لیتر فراورده های سوختی، ۱۱۵ هزارو ۱۴۸ لیتر انواع سموم کشاورزی و ۱۰۶ هزارو ۶۲۵ کیلو کود شیمیایی از عمده‌ترین کالاهای قاچاق کشف شده در استان بوده است.

 فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف هزار و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات رایانه ای در استان خبر داد و یادآور شد: با اجرای طرح‌های انتظامی در سطح استان، ماموران در هشت ماهه گذشته موفق به کشف ۱۳۷ هزار نخ سیگار، ۱۹ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۵۰ تن برنج خارجی و ۱۹ تن گندم، قاچاق شدند.

میرفیضی از دستگیری هزارو ۱۹۷ نفر در این راستا خبر داد و گفت: ارزش ریالی کل کالاهای قاچاق کشف شده در استان طی این مدت بالغ بر ۴۸۶ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته ۶۶ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه همگانی به موضوع قاچاق کالا، گفت: قاچاق کالا علاوه بر تعطیلی کارخانجات تولیدی و کارگاه‌های خدماتی منجر به افزایش بیکاری و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندرا از تداوم اجرای طرح‌های انتظامی و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در استان خبر داد و  بیان کرد: ارتقاء امنیت اجتماعی، نشاط و پویایی جامعه در گرو همدلی و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی، مردم و اقشار مختلف اجتماعی با نیروی انتظامی است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.302 seconds.