.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : ثبت نام ۳۴ نفر به ازای هر کرسی مجلس در مازندران
استاندار مازندران به ثبت نام ۴۰۱ داوطلب برای کسب ۱۲ کرسی انتخابات مجلس در استان اشاره کرد و گفت: به ازای هر کرسی ۳۴ نفر در استان داوطلب شدند.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان پیش ازظهر دوشنبه در گردهمایی مشترک هیئت اجرایی و نظارت انتخابات در استان با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی امانتدار واقعی آرای مردم هستند اظهار داشت: اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها از بین افراد مجرب انتخاب شده و وظیفه صیانت از آرای مردم را داریم.

وی با بیان اینکه قانون انتخابات جامع و کامل است و باید برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تلاش کنیم افزود: در ایران اسلامی مردم برگزار کننده و ناظر اجرای انتخابات هستند و باید از آرای مردم صیانت و حفاظت کنیم.

وی با عنوان اینکه مازندران از استان های برتر در زمینه تشکیل هیئت های اجرایی در کشور است ادامه داد: در صلاحیت نامزدها باید با هیئت های اجرایی و مسئولان نظارتی و امنیتی همکاری کرد.

استاندار مازندران با اشاره به برخی مظاهر تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی خواستار رصد و کنترل این فضا شد و گفت: با هرگونه تبلیغات زودهنگام نامزدها در فضای مجازی برخورد می شود زیرا فضای مجازی و حقیقی فرقی ندارد.

حسین زادگان همچنین با اظهار اینکه در برخی دوره ها نظیر انتخابات شوراها شاهد خرید و فروش آرا بودیم تصریح کرد: اجازه نمی دهیم داوطلبان با پول هنگفت رای بیاورند و دستگاه های قضاییو امنیتی با مصادیق خرید و فروش رای برخورد خواهند کرد.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به ثبت نام ۴۰۱ داوطلب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان گفت: به ازای هر کرسی ۳۴ نفر داوطلب شدند و شمار داوطلبان نیز رشد ۳۱.۵ درصدی داشته است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.865 seconds.