.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پسا ثبت نام / پیوندی در گفتگو با « شمال نیوز » ؛
اجحاف در حق مردم روستاها و شهرم ، مرا به عرصه کشاند / مهمترین دغدغه ی من جوانان و تبلور امید در آنان است / اهل شعار نیستم اما صداقت برای من یک اصل است / اشتغال ، ابتکار ، اتحاد
شمال نیوز : دکتر پیوندی گفت : برای ایجاد نشاط اجتماعی و بالا بردن امید به زندگی در جامعه و ایجاد حس امنیت و آرامش در مادران و پدران می بایست به جوانان فکر کنیم.....
اجحاف در حق مردم روستاها و شهرم ، مرا به عرصه کشاند / مهمترین دغدغه ی من جوانان و تبلور امید در آنان است / اهل شعار نیستم اما صداقت برای من یک اصل است / اشتغال ، ابتکار ، اتحاد

شمال نیوز / گزارش ویژه / پسا ثبت نام : رضا پیوندی از رجال سیاسی و دارای دغدغه های اجتماعی در خصوص رفع معضلات و مشکلات جامعه است که این روزها به درخواست عده ای از شهروندان پا به عرصه انتخابات گذاشت . وی که از دیرباز در سمتهای مدیریتی و اجرائی بی شماری حضور داشته که به زعم صاحب نظران در همه این عناوین بسیار موفق عمل کرده است .

شمال نیوز با توجه به حضور پیوندی در عرصه انتخابات دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود گفتگویی با وی داشته که در ادامه می خوانیم :


شمال نیوز : حالا که شما به طور رسمی در انتخابات دوره یازدهم از حوزه ساری و میاندورود کاندیدا شدید، چه هدفی باعث شد که چنین تصمیمی بگیرید، و پا به این عرصه بگذارید؟


پیوندی: راحت و بی حاشیه صحبت کنم. در حق مردمان شهر و روستاهای ما اجحاف شده است. و واقعاً حق این مردم نیست که از ابتدایی ترین امکانات و زیرساخت ها مانند راه و آب شرب و گاز و مانند اینها بهره ای نداشته باشند.


شمال نیوز : مهمترین دغدغه اجتماعی شما چیست؟


پیوندی: جوانان و مسئله امید به زندگیِ جوانان مهمترین دغدغه من می باشد. این دغدغه در سطوح دیگر با مهمترین و بزرگ ترین دغدغه های خانواده ها و معظلات اجتماعی پیوند می خورد.
س: لطفاً بیشتر توضیح دهید.

/photo/MHB0645.jpg

 

امروز مسئله بیکاری و آن هم بیکاری نسل جوانِ تحصیل کرده ی ما به بزرگترین معضل اجتماعی تبدیل شده است و این معضل با خودش سایر آسیب ها و آفت های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق و خودکشی و پرخاشگری و سایر بزهکاری ها را به همراه خواهد داشت. جامعه ما جامعه جوان است. و جوان که شاداب نباشد جامعه هم شاداب نخواهد بود. این جامعه خیلی زود خواهد پژمرد. پس برای ایجاد نشاط اجتماعی و بالا بردن امید به زندگی در جامعه و ایجاد حس امنیت و آرامش در مادران و پدران می بایست به جوانان فکر کنیم.


شمال نیوز : راهکار پیشنهادی شما برای این که جوانانی شاداب تر و جامعه ای شاداب تر داشته باشیم چیست؟


پیوندی: اشتغال. اشتغال. اشتغال. باید تلاش کنیم برای حل معضل بیکاری. می بایست در قدم اول داشته های خودمان را حفظ کنیم. باید صنعت و تولید و تجارت در شهرها و روستاهای ما رونق بگیرد. بایستی صنایع ورشکسته و یا در خطر ورشکستگی احیا شوند. مانند کارخانه نکاچوب. مانند کارخانه تخته سه لّا. مانند صنایع چوب فریم. باید صنایع تبدیلی در حوزه های کشاورزی و شیلات ایجاد کنیم. بایستی پروژه های عمرانی در سطح دو شهرستان تعریف و اجرایی شود. تا در کنار این پروژه ها برای جوانان متعهد و متخصص اشتغال زایی واقعی داشته باشیم.

/photo/MHB0837.jpg


شمال نیوز : شما چه توانایی خاصی در خودتان سراغ دارید که در صورت تمایل مردم به شما و حضورتان در مجلس بتوانید این امور را به پیش ببرید؟


پیوندی: به اعتقاد من برای آن که مشکلات اساسی جامعه برطرف شود می بایست زیرساخت هایی فراهم کنیم. مثالی بزنم. اگر می خواهیم کارخانه بسازیم. اگر می خواهیم گردشگری ایجاد کنیم. اول می بایست پروژه های عمرانی را تعریف کنیم. زیرساخت های عمرانی را ایجاد نمائیم. وقتی ما راه دسترسی مناسب نداریم چگونه می توانیم در حوزه گردشگری موفق باشیم؟ همه اینها مانند نخ های تسبیح به هم مربوط می شوند. من در حوزه تخصصی خودم طرح و برنامه دارم. و در سایر حوزه های اجتماعی هم با هماهنگی کارشناسان زبده و امتحان پس داده برای رفع مشکلات برنامه ریزی و اقدام می کنم.


شمال نیوز : به نظر شما مهم ترین وظیفه یک نماینده چیست؟


پیوندی: نظارت و نظارت و نظارت. اولین وظیفه یک نماینده قانونگذاری است. اما نظارت بر اجرای قوانین از ایجاد قوانین هم مهم تر می باشد. اما متاسفانه در طول این سالیان نمایندگان از مسیر اصلی قانونگذاری و نظارتی خود فاصله گرفته اند و وارد مسائل اجرایی شدند. چرا و به چه علت این اتفاق افتاد؟ من می گویم علت اصلی بی پناهی مردم است. به سبب عدم رسیدگی ادارات و دستگاه های اجرایی مردم مجبور می شوند برای حل کوچکترین مشکلاتشان هم به نمایندگان مراجعه کنند.

/photo/MHB0897.jpg


شمال نیوز : برای حل این مشکل چه راهکاری پیشنهاد می دهید؟


پیوندی: بالاتر بردن استاندارهای نظارتی و از آن مهم تر استفاده از مدیران جوان و متعهد و متخصص و تا حد امکان بومی و آشنا به مسائل منطقه. به خصوص که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بر بهره گیری از نیروی جوان تأکید فراوان دارند.


شمال نیوز : و در آخر اینکه، شعار انتخاباتی شما چیست؟


پیوندی: شما می گوئید شعار من چیست. من هم می گویم اهل شعار نیستم. ولی یک اصل را در تمام شرایط مورد توجه قرار می دهم و رعایت خواهم کرد؛ و آن صداقت است. حتی در سیاست. و در آخر اینکه به قول شاعر:


هرکجای این شهر را که دست می گذارم
درد می کند

/photo/MHB0699.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

موسوی 17 آذر 1398
با دکتر پیوندی موقع انتخابات شورای شهر آشنا شدم . واقعا یک انسان واقعی است . چندبار هم برای مشکلات کوچه مهیار به اشون مراجعه کردم که بی توقع پیگیری کرد . الان هم شایستگی نمایندگی مجلس را دارند .
نا شناس 17 آذر 1398
1لجظه فکر کردم از اعضاء ........هستند
نا شناس 17 آذر 1398
قبلا کمتر درد میکرد اقای دکتر
به لطف فامیل عزیز شما الان خیلی بیشتر درد میکنه
نا شناس 17 آذر 1398
جسارتا نسبت ایشان باحسن روحانی و .....................................................چیست؟
پاسخ ها به این نظر
سید 17 آذر 1398
ایشان از بستگان رویس جمهور روحانی هستند و ظرفیتی برای ساری و میاندرود به شمار می روند . بالاخره پس از نمایندگی مجلس دو سال دیگر تا پایان دولت روحانی باقی می ماند و دکتر پیوندی به خوبی می تواند از این فرصت بر ای ساری و میاندرود استفاده کند .
رحیمی 17 آذر 1398
من با سید موافقم . در دوره شورای شهر هم رویس جمهور بودجه قابل توجه ای را با امضای ایشان ، شهردار و امام جمعه ساری به شهر ما اختصاص دادند که البته به نام یک نماینده تمام شد و دکتر پیوندی سکوت معتادار و نجیبانه ای داشتند . چون برایشان مهم نبود که این بودجه به نام چه کسی تمام می شود بلکه سرنوشت شهر برایش مهمتر است .
رضا 17 آذر 1398
*چهره ایشان بیشتر شبیه ططری نماینده اسبق کرمانشاهه .
*چه کسی سلامت انتخابات ساری را تضمین می کند تا حواشی انتخابات شورای شهر 96بوجود نیاید
*ملاک های انتخاب اصلح چه می باشد ؟
*با متفکرین خوشنام سیاسی استان همچون دکتر علی کریمی مله و ... مصاحبه مبسوط تهیه فرمایید .*آسیب شناسی انتخاب مدیران اقتصادی و کارمندی برای پستهایی همچون فرماندای !!!را تحلیل نمائید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.086 seconds.