.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توقیف کارت‌های سوخت افراد غیر مالک در مازندران
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: کارت‌های سوخت افراد غیر مالک توقیف و متخلف مجبور به پرداخت جریمه‌های نقدی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،  سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: غفلت و نداشتن آگاهی برخی از مالکات خودرو از مقررات واگذاری کارت سوخت به غیر مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

 

او افزود: با عنایت به اجرای سهمیه بندی بنزین و اختصاص سهمیه ویژه و قابل توجه برای خودرو‌های عمومی از جمله خودرو‌های خطی، تاکسی، آژانس‌ها برخی از رانندگان این نوع خودرو‌ها در اثر غفلت و عدم آشنایی از مقررات جاری، کارت سوخت خویش را در اختیار افراد غیر قرار می‌دهند که این عمل طبق مقررات کشور تخلف محسوب می‌شود.

 

رجب پور گفت: بازرسان پس از شناسایی این افراد و توقیف کارت‌های سوخت با آن‌ها برخورد قانونی کرده و این افراد مجبور به پرداخت جریمه‌های نقدی خواهند شد.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری مبالغ جریمه این گونه تخلفات را برشمرد و افزود: در صورتی که  تخلف برای ماموران این شرکت و نهاد‌های نظارتی محرز شود، اعمال قانون از قبیل  انسداد کارت سوخت و به میزان لیتراژ تخلف انجام شده یک برابر نرخ بین المللی (فوب خلیج فارس) غرامت تعیین می‌شود.

 

رجب پور، شهروندان را به مراقبت از کارت‌های سوخت خود دعوت کرد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و اداره تعزیرات حکومتی با قاطعیت وحساسیت کامل با پدیده شوم کارت فروشی مقابله کرده و با متخلفین برخورد قانونی خواهند کرد.

 

او افزود: به منظور جلوگیری از سوء استفاده، مالکان خودرو‌ها  کارت‌های سوخت خود را رمز گذاری کنید تا در صورت مفقودی و جا گذاشتن در جایگاه‌ها دچار مشکل نشوند.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه تخلفات و یا شکایات با شماره تلفن‌های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس گرفته تا رسیدگی شود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.