.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع نمایندگان مازندران خبر داد:
پیگیری نمایندگان مازندران برای منطقه آزاد شدن سه نقطه در استان تا پایان مجلس دهم
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران، از پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان مازندران برای منطقه آزاد شدن سه نقطه در استان مازندران خبر داد.
پیگیری نمایندگان مازندران برای منطقه آزاد شدن سه نقطه در استان تا پایان مجلس دهم

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به ظرفیت‌های بالای استان مازندران در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و تجارت، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مجمع نمایندگان استان مازندران برای توسعه بخش گردشگری، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای حضور بهتر و راحت‌تر گردشگر در استان با هماهنگی وزارت تازه تأسیس شده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفتن امکانات و تسهیلات حمل و نقلی را یکی از ضروریات توسعه گردشگری در استان مازندران برشمرد و از نشستی در آینده‌ نزدیک با مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

وی اولویت دیگر در استان مازندران را حمایت از تولیدات کشاروزی دانست و گفت: در این حوزه، صادرات محصولات کشاورزی، کنترل واردات محصولات غیر ضرور، توسعه صنایع تبدیلی وابسته به بخش کشاورزی، تأمین به موقع نهاده‌های محصولات کشاورزی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی از جمله اولویت‌های این بخش به شمار می‌آید.
 

امیرآباد، فریدونشهر و نوشهر سه نقطه مازندران برای منطقه آزاد

شاعری توجه به موضوع تجارت و بازرگانی در استان مازندران را اولویت دیگر در استان خواند و اضافه کرد: لایحه منطقه آزاد شدن سه منطقه آزاد امیرآباد، فریدونشهر و نوشهر در دستور مجلس قرار دارد که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پیش از پایان مجلس دهم با تصویب مجلس این مهم به تصویب برسد.

برنامه مجمع نمایندگان مازندران برای استفاده از ظرفیت بازار 200 میلیون نفری اورآسیا

شاعری با بیان اینکه همکاری جدی با 5 کشور اورآسیا دیگر برنامه مجمع نمایندگان استان مازندران در سال پایانی مجلس است، افزود: همکاری اقتصادی با 5 کشور روسیه، قرقیزستان، بلاروس، اوکراین و قزاقستان که عضو اتحادیه اروپا نیز هستند، ظرفیت مناسبی را برای استان مازندران ایجاد کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه بازار 200 میلیون نفری جمعیت کشورهای اورآسیا شرایط خوبی را برای حضور ایران در این بازار فراهم کرده است، افزود: رفع موانع صادراتی و تشویق صادرکنندگان از مواردی است که در این راستا پیگیری خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.473 seconds.