.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت در حوزه مدیران اقتصادی فکری کند/ نگرانی از گرانی اجناس
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: دولت باید در حوزه مدیران اقتصادی خود فکری اساسی داشته باشد زیرا اصلاح قیمت بنزین کاری غیرکارشناسی بوده است.

به گزارش شمال نیوز،  قاسم احمدی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی آنچه که در زمینه انتخابات شعار داده است، براساس قانون اساسی کارها را پیش برده است بر لزوم مشارکت مردم در این عرصه تاکید کرد.

وی همچنین با گرامیداشت روز مجلس و شهادت شهید مدرس عنوان کرد: در روزهای گذشته ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده است و پیش بینی می شود شمار داوطلبان برای انتخابات مجلس افزایش یابد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر که دشمنان در آن سوی مرزها برای عدم حضور مردم در انتخابات نقشه می کشند بنابراین باید تلاش کنیم تا انگیزه مردم برای حضور در پای صندوق های رای تقویت شود.

روی قیمت بنزین کارکارشناسی صورت نگرفت

این نماینده مردم مجلس به بحث اصلاح قیمت بنزین اشاره و اضافه کرد: روی افزایش قیمت بنزین کارکارشناسی صورت نگرفت و مجلس در جلسه غیرعلنی، پیشنهاداتی برای قیمت بنزین مطرح کرده بود.

وی با عنوان اینکه مجلس مایل نبود قیمت بنزین یک دفعه افزایش ۳۰۰ درصدی داشته باشد گفت: افزایش قیمت بنزین کار غیرعاقلانه ای بود که رخ داد.

قاسم احمدی به گزینه های مختلف برای افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: نرخ ۱۵۰۰ تومان از جمله پیشنهاداتی بود که در مجلس مطرح شد و متاسفانه رای نیاورد و یکی دیگر از پیشنهادهایی که رای آورد، این بود که قیمت بنزین تا پایان سال تغییر نکند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران عنوان کرد: اگر تدبیر و نقش مقام معظم رهبری نبود قطعا در حوادث اخیر آسیب های بیشتری به کشور وارد می شد و بیانات رهبری آبی برای آتش ریخت.

وی با اظهار اینکه تصمیم افزایش قیمت بنزین غلط و نادرست بود تصریح کرد: با این حال امروز مسئولیت داریم مردم را دریابیم و تاکنون در کنترل گرانی موفق نبودیم و شاهد افزایش قیمت سرویس مدارس و گرانی اجناس هستیم.

دولت باید در حوزه مدیران اقتصادی فکری اساسی کند

احمدی لاشکی با تاکید براینکه دولت باید در حوزه مدیران اقتصادی فکری اساسی کند گفت قانون هدفمندی یارانه ها ۷۶ میلیون نفر را شامل می شود درحالی که دولت عنوان کرد قرار است به ۶۰ میلیون نفر یارانه معیشتی ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح قیمت بنزین تاکنون چندان در کاهش تردد و ترافیک اثرگذار نبوده است تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی درست فشار از روی دوش مردم برداشته شود.

این نماینده مجلس با عنوان اینکه که قبلا اعلام کردم که اگر مردم اجازه دهند در این دوره انتخابات شرکت نخواهم کرد اظهار داشت: به شدت تحت فشار هستم نه فقط از سوی مردم بلکه چند معاون وزیر و یک وزیر تماس گرفتند و انتظار داشتند در انتخابات حضور داشته باشم.

وی یادآور شد: همچنین شماری از نمایندگان مجلس از مناطق مختلف کشور در تماس با من انتظار داشتند که در تصمیم خودم تجدید نظر کنم و در انتخابات داوطلب شوم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.