.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از ثبت نام در وزارت کشور اعلام کرد ؛
ادیانی : از حوزه تهران ، ری و شمیرانات نامزد شدم / در لیست نیروهای انقلابی قرار دارم
شمال نیوز : این نماینده مجلس دهم افزود : من عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس هستم و زمانی که از شهرستان نیز در انتخابات شرکت می‌کردم در لیست نیروهای....
ادیانی : از حوزه تهران ، ری و شمیرانات نامزد شدم / در لیست نیروهای انقلابی قرار دارم

شمال نیوز:نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی خبر نام نویسی برای نامزدی انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران ، ری و شمیرانات را تایید کرد .

 

به گزارش شمال نیوز، سید علی ادیانی نماینده مردم قائم شهر در مجلس دهم بعد از ثبت نام در دوره یازدهم مجلس در ستاد انتخابات کشور گفت: من از حوزه انتخابیه تهران برای حضور در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردم.

 

این نماینده مجلس دهم افزود : من عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس هستم و زمانی که از شهرستان نیز در انتخابات شرکت می‌کردم در لیست نیروهای ارزشی و انقلابی قرار می‌گرفتم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آذر 1398
تصمیم خوبی گرفتند . حساب و کتاب آقای نماینده همیشه دقیقه . ایشون به دلیل ................ و .................... که در حوزه انتخابیه داشتند خوب میدونن که شانسی برای رای گرفتن در زادگاهشون نداشتند . رای تهران هم که همیشه از روی لیست و جناح بندیه .
سید 13 آذر 1398
لطفا بفرمایید که بعنوان نیروی ولایی چند روز در جبهه جنگ که حضرت امام فرموده بودند شرکت کردید؟ وکدام منطقه جهت دفاع حضور داشتید؟ در چند نمازجمعه قایم شهر شرکت کردید؟ درکدام درگیری سال 60 با منافقین ودر کدام نقطه فعال بودید؟ چند مدت در دسنیگیری منافقین در کنبد وجنگل های آمل و نطقه قایمشهر شرکت کردید؟ ومعیار از ولایی بودن چیست و حداقل ما بدانیم که از نظر جنابعالی به چه کسی ولایی می گویندء
پاسخ ها به این نظر
سوادكوهي 13 آذر 1398
احسنت موافقم، نه تنها ولائي نيستن ايشون بلكه هيچ كاري براي منطقه نكردن، حتي تو مجلس با اين همه مشكلات وزير نفت ايشون به خاطر منافع شخصي خودشون استيضاح رو امضاء نكردن كه خدايي نكرده اتاقشون تو و وزارت نفت رو ازشون بگيرن. بحث انتقال آب درياي خزر و ... اقاي ادياني روز قيامتي هم هست از خدا بترسين و اينقدر ريا نكنين.
نا شناس 13 آذر 1398
از قائمشهر کاندید نمیشه
شما بلد باش بدون تخریب ایشون و از بازوی خودت رای بیار
نا شناس 13 آذر 1398
اقای بی نمک رای دوره ی قبل رو مدیون جانباز جنگ تحمیلی دکتر حسین زاده بودی..انشاله زمین گیر میشی .....
- 13 آذر 1398
اقاي ادياني دوبرادرلاريجاني كانديد امل بودند چون پدرشان املي بود اما راي نداشتند درحد800تابردندشان جاي ديگر انتسابشان كردند حالا شماهم كه قايمشهري هستيددرشهرتان 900تا راي داريد برويد انتسابي شويد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.