.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبودی در نهاده های صنعت طیور نداریم
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از ثبت ۱۶ هزار واحد گوشتی در سامانه سماسد ثبت نام کردند که طول سال مبادرت به جوجه کشی می کنند و مشکلی در راستای تامین نهاده ها نداریم.

به گزارش شمال نیوز،  مرتضی رضایی، شامگاه سه شنبه در همایش علمی صنعت طیور که در گلوگاه افزود: برای ساماندهی و سازماندهی در بخش صنعت طیور تاکنون ۱۶ هزار واحد گوشتی در سامانه سماسد ثبت نام کردند که یک یا چند دوره در سال جوجه کشی دارند.

وی بیان داشت: مردم قدرت انتخاب دارند و برند را می شناسند و با توجه به وجود بازار مصرف، باید زنجیره مناسب در بخش طیور ایجاد شود.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی درباره دغدغه تولیدکنندگان صنعت طیور و کمبود نهاده ها گفت: تولیدکنندگان صنعت طیور، دغدغه نهاده نداشته باشند؛ هیچ کمبودی در راستای نهاده ها نداریم و دومیلیون تن ذرت و یک میلیون تن کنجاله سویا وارد شده و ذخیره شده است.

رضایی با اعلام اینکه علاوه بر نهاده های ذرت و کنجاله سویا، ویتامین ها و ریز مغذی ها هم به اندازه کافی در بازار وجود دارد؛ یادآور شد: ذخایر به اندازه کافی وجود دارد و نگرانی در این بخش وجود ندارد و باید عملیاتی وارد شو همکاری کرد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت مرغ اصل ترین غذای ارزان و با کیفیت در سفره غذایی مااست./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.655 seconds.