.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سومین روز ثبت نام ؛
28 نفر داوطلب نمایندگی مجلس در مازندران شدند
در سومین روز ثبت نام 28 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شدند و تعداد آنان در ۹ حوزه انتخابیه استان جمعا به ۸۶ نامزد رسیده است.
28 نفر داوطلب نمایندگی مجلس در مازندران شدند

شمال نیوز: مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران گفت: در سومین روز ثبت نام ،28 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شدند و تعداد آنان در ۹ حوزه انتخابیه استان جمعا به ۸۶ نامزد رسیده است.

نام نویسی داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در مازندران از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه آغاز شد و  دوره ثبت نام داوطلبان یک هفته است و تا ۱۶ آذر ادامه دارد.

داوطلبان تا ساعت ۱۸ هر روز فرصت دارند با حضور در ستادهای تشکیل شده در حوزه های انتخابیه و یا وزارت کشور کار ثبت نام را انجام دهند.

مهدی محمدی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۵ نفر در روز نخست ، ۲۹ نفر در روز دوم و امروز نیز 28 نفر به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه های مختلف استان ثبت نام کردند که سه نفر از آنان زن هستند.

وی با اعلام این که ۲ نفر از افراد ثبت نام شده سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی را دارند ، گفت: مدرک تحصیلی بیشتر این داوطلبان کارشناسی ارشد است ، ضمن این که داشتن مدرک کارشناسی ارشد برای داوطلبانی که سابقه نمایندگی مجلس را ندارند نیز الزامی است.

وی توضیح داد: تنها ایثارگران و افرادی که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارند با یک مدرک پایین تر از کارشناسی ارشد می توانند ثبت نام کنند، چون برابر قانون مدرک این افراد در صورت داشتن کارشناسی ، یک مدرک بالاتر ارزیابی می شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران گفت که آمار ثبت نام داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس در مازندران در سومین روز در مقایسه با مجلس دهم حدود  ۲ برابر بیشتر است.

محمدی  همچنین بیشترین ثبت نامی را در سومین روز مربوط به حوزه انتخابیه آمل و کمترین را هم مربوط به حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر دانست.

استان مازندران دارای ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

بابل ، قائمشهر و ساری سه حوزه انتخابیه در مازندران است که هر یک ۲ کرسی در مجلس دارند./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.