.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهروان: همه باید تیم ملی و کادرفنی را حمایت کنند
عضو هیات رئیسه سابق فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر همه باید تیم ملی و کادرفنی را حمایت کنند، گفت: نگاه علاقه‌مندان به فوتبال در بازی برگشت است که امیدواریم با همت بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در هر چهار بازی پیروز شود.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا بهروان  با اشاره به اینکه با توجه به نتایج کسب‌شده تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای صعود به مرحله نهایی، کار سختی پیش رو دارد، اظهار کرد: همه ما خوشبینیم که در دور برگشت نتایج بازی‌ها به نفع کشورمان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در دور رفت نتوانست نتایخ خوبی کسب کند، افزود: تاکنون سابقه نداشت که تیم ملی از چهار بازی مقدماتی دو باخت کسب کند و صعودش را برای مرحله نهایی به اما و اگر بکشاند.

رئیس هیأت فوتبال مازندران ادامه داد: ویلموتس از بازیکنان بزرگ اروپا و تیم ملی بلژیک و چند باشگاه سرشناس اروپایی بود ولی در این مدت در تیم ملی با توجه به حضور بازیکنان متعدد، آن طور که انتظار می‌رفت موفق نبود.

عضو هیات رئیسه سابق فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر همه باید تیم ملی و کادرفنی را حمایت کنند، افزود: نگاه علاقه‌مندان به فوتبال در بازی برگشت است که انشاالله با همت بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در هر چهار بازی پیروز باشد و در مقابل تیم‌های عراق و بحرین هم نتایج قابل قبولی کسب نکنند تا صعود تیم ملی در مرحله نهایی هموار شود.

بهروان در پایان گفت: شکست تیم ملی در مقابل عراق و بحرین برای هر ایرانی و علاقه‌مند به فوتبال، سخت و باورنکردنی بود اما بازیکنان باتعصب تیم ملی با حضور پرشور و تشویق تماشاگران باید در دور برگشت شکست مقبل عراق و بحرین را جبران کنند تا صعود برای ملی‌پوشان ایرانی اتفاق بیفتد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.401 seconds.