.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۱۳ میلی متر بارندگی در رامسر ثبت شد
مدیرکل هواشناسی مازندران بیشترین میزان بارندگی از بعدازظهر دیروز تا صبح امروز را در رامسر به مقدار ۱۱۳ میلی متر اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا رضوی  با بیان اینکه از بعدازظهر دوشنبه تا صبح امروز ۱۱۳.۵ میلی متر باران در رامسر بارید گفت: همچنین در این مدت ۷۴ میلی متر در نوشهر، ۲۴ میلی متر بابلسر، ۳۵ میلی متر آمل، ۱۴ میلی متر قائمشهر و ۱۱ میلی متر در ساری باران ثبت شده است.وی سرعت باد ثبت شده را ۶۱ کیلومتر بر ساعت در رامسر، ۳۷ کیلومتر بر ساعت، نوشهر،۴۰ کیلومتر بر ساعت در امل و ۱۲ کیلومتر بر ساعت در ساری اعلام کرد.

به گفته وی از بعدازظهر دیروز تا صبح امروز سه سانتیمتر برف در سیاه بیشه بر زمین نشسته است افزود: از بعدازظهر دوشنبه بارندگی از سمت غرب استان آغاز و تا شب به مناطق مرکزی وشرقی کشیده شد.

رضوی ادامه داد: در این مدت علاوه بر کاهش دما و وزش باد گاهی نسبتا شدید، باران در مناطق سردسیر کوهستانی به صورت برف بوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: وضعیت هوای استان در روز جاری ابری همراه با بارندگی، در ارتفاعات با بارش برف، وزش باد و کاهش محسوس دما به ویژه در شب پیش بینی می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.