.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۱ هزار پرونده ساختمان های فاقد سند در مازندران تعیین تکلیف شد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: تاکنون بیش از ۳۱ هزار پرونده وضعیت اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی در استان تعیین تکلیف شده است.

به گزارش شمال نیوز،  عباسعلی زارع تیله نوئی اظهار داشت: در هشت ماهه سالجاری ۳۰۳ هزار و ۷۸۲ پرونده در استان تشکیل و تاکنون برای۳۱ هزار و ۱۵ پرونده رأی صادر و تعیین تکلیف شده اند.

وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر استان مازندران در تعداد تشکیل پرونده های و همچنین آراء صادره در هیئت های قانون تعیین تکلیف وضعیت اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مصوب سال ۱۳۹۰ در بین ۳۱ استان کشور  بر اساس آخرین جدول عملکرد رتبه بندی سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر هشت ماهه سالجاری را نشان از عزم و اراده جدی و روحیه جهادی در اداره کل متبوعش دانست و افزود با همه کمبودها و کاستی ها از هیچ کوششی در رسیدن به اهداف عالیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فرو گذار نخواهیم کرد و هیچ بهانه ای را برای خدمت درست و سریع به مردم شریف استان نخواهیم پذیرفت.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران تشکیل این تعداد پرونده در استان را نشان از اعتماد مردم به خدمتگذاران خود درمجموعه ثبت اسناد و املاک استان دانست و تصریح کرد  تسریع در ارائه خدمات ثبتی توأم با سرعت و دقت و کیفیت و افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع از الویت های اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران است.

عباسعلی زارع تیله نوئی در ادامه با اعلام این خبر که  با ثبت ۹۹.۳ درصد معاملات ثبت شده در کمتر از ۲ روز ، استان مازندران حائز رتبه دوم در کشور شده است  بر ضرورت ارائه خدمات الکترونیکی و همچنین تشویق مردم برای تثبیت املاک تاکید کرد و گفت: بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری ها در استان معطل سند مالکیت است که باید این موضوع تعیین تکلیف شود.

زارع تیله نوئی در پایان به نقش مهم پرونده ها و اوراق ثبتی در دفاع از حقوق مالکانه دولت و مردم اشاره و خاطرنشان کرد با ارائه خدمات الکترونیکی و آرشیو پرونده های ثبتی در ادارات ثبت اسناد و دفاتر اسناد رسمی از بسیاری تخلفات، جعل و سرقت پرونده های ثبتی پیشگیری شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.219 seconds.