.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امنیت انتخابات خط قرمز پلیس است
فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه امنیت انتخابات، خط قرمز پلیس است، گفت: در حفظ این امانت با هیچ کس تعارف نداریم.

به گزارش شمال نیوز،  سردار سید محمود میرفیضی در همایش استانی هیئت‌ های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران که در سالن اجتماعات دانشگاه پیامبر اعظم (ص) شهرستان ساری برگزار شد، به تشریح تمهیدات و برنامه های پلیس در برقراری نظم و امنیت انتخابات آینده مجلس پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و مدافع وطن با تبریک هفته بسیج به توطئه دشمنان نظام علیه انقلاب و حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: بفرموده مقام معظم رهبری این توطئه بسیار خطرناک نابود شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن قدردانی از مردم بصیر و هوشمند استان، افزود: بی شک بصیرت دینی مردم در خنثی سازی این توطئه بسیار خطرناک برکسی پوشیده نیست.

سردار میرفیضی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از چهار مرجع پاسخگویی به استعلامات در حوزه نظارت است که بحمدالله با توجه به تجمیع بانک های اطلاعاتی در یکجا پاسخگو هستیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه امنیت یکی از چهار رکن اساسی انتخابات است، تاکید کرد: تامین امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق های اخذ رای یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی است.

سردار میرفیضی، اظهار کرد: امنیت انتخابات، خط قرمز پلیس است و پلیس در حفاظت از این امانت، با هیچ کسی تعارف و مماشات ندارد.

وی با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم در فضای آرام با مشارکت حداکثری مردم، افزود: نیروی انتظامی با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه و تشکیل کمیته های چهارگانه برنامه تامین نظم و امنیت انتخابات را در دستور کار دارد.

سردار میرفیضی در پایان با تاکید بر تعامل و همکاری هیئت های نظارت بر انتخابات با پلیس، افزود: بررسی نقاط قوت و ضعف برگزاری انتخابات گذشته و رفع معایب و نواقص گامی موثر در برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.507 seconds.